Ik heb dus at present een Sony NW-MS9, sinds augustus vorig jaar. Gloednieuw gekocht, denkende van Sony een machtig kwaliteitsproduct te krijgen, en dat kreeg ik ook, op voorwaarde dat ik er geen intensief gebruik van maak. Ik gebruik het ding echter dagelijks, en intussen is de NiMH batterij compleet nutteloos; En een Lithium ion gumstick battery is onvindbaar
Ook zijn de knopjes helemaal afgesleten, de verf is er zo goed als helemaal af. De batterijaansluitingen zijn ook compleet afgesleten en ingekerft door het vele gebruik, het enige wat nog stand houdt is de aluminium behuizing en de eigenlijk werking van ut ding
/me loves aluminium! Wat ik ook erg jammer vindt is dat AVLS ding, hoe kan ik nou ooit es lekker bonken als ut volume nauwelijks opengeschroefd kan worden?
Shortly spoken, deze kan schat ik nog 2 maanden mee voor ie compleet desintegreerd, en ik zoek dus een opvolger. Ik weet totaal niet waar ik moet beginnen zoeken, dus ik d8 ik ga de wijze tweakers om raad vragen
Deze keer zou ik dus graag een toestel kopen dat ongeveer de afmetingen heeft van een Sony NW-MS9, liefst niets dat over ut algemeen groter uitkomt. Mooi design is ook belangrijk, en er moet 'veel' niet-hardeschijverig memory inkunnen, zo'n 128-256 MB denk ik. En graag had ik ook een soort rechargable Li-ion batterij als dat bestaat voor zulke dingen.
Heavy requirements eh, maar alles wat in de buurt komt van zelfs 1 van deze eigenschappen mag je gerust posten hoor ;p
Shortly spoken, deze kan schat ik nog 2 maanden mee voor ie compleet desintegreerd, en ik zoek dus een opvolger. Ik weet totaal niet waar ik moet beginnen zoeken, dus ik d8 ik ga de wijze tweakers om raad vragen
Deze keer zou ik dus graag een toestel kopen dat ongeveer de afmetingen heeft van een Sony NW-MS9, liefst niets dat over ut algemeen groter uitkomt. Mooi design is ook belangrijk, en er moet 'veel' niet-hardeschijverig memory inkunnen, zo'n 128-256 MB denk ik. En graag had ik ook een soort rechargable Li-ion batterij als dat bestaat voor zulke dingen.
Heavy requirements eh, maar alles wat in de buurt komt van zelfs 1 van deze eigenschappen mag je gerust posten hoor ;p