Heeft iemand een foto ofzo van dat ding ? ik kon op de pagina (www.prostore.nl) niets vinden. Alleen staat er dat. Heeft iemand een foto voor me wil namelijk mijn fangils weghalen (lelijk)
Kheb geen pic, maar ik weet wel hoe ze er uit zien... een wietblad met een ronde rand er omheen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
klinkt goedOp dinsdag 25 juni 2002 13:18 schreef Demoniac het volgende:
Kheb geen pic, maar ik weet wel hoe ze er uit zien... een wietblad met een ronde rand er omheen...
ze hebben veel fanguards en niet zupper duur en voor mij gratis tuisbezorgt! ik ga nog ff kijken misschien vind ik nog meer mooien
of staan daar nog aanraders tussen ???
Op dinsdag 25 juni 2002 13:14 schreef T-Mug het volgende:
Heeft iemand een foto ofzo van dat ding ? ik kon op de pagina (www.prostore.nl) niets vinden. Alleen staat er dat. Heeft iemand een foto voor me wil namelijk mijn fangils weghalen (lelijk)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
mmm die verliest zijn functie als fangrils een beetje
Stukkie gaas?Op dinsdag 25 juni 2002 13:24 schreef T-Mug het volgende:
[..]
mmm die verliest zijn functie als fangrils een beetjehet moet zijn dat ik er niet met de vingers door kan komen en hier kun je nog tussen de bladen door komen
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Binnenkort kan je bij Eurosound Haarlem (de oude Display Elektronics) dit soort dingen kopen.
Ook andere Casemodspullen zijn daar straks verkrijgbaar....
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
jammer dat ze deze daar niet hebben ... gelukkig aan de andere kant want anders had ik ze voor niets uit de US gehaald 
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
als je die ervoor zet krijg je nogal zuig geluid, dat heb ik in ieder geval, die was wel zelf gemaakt overigens
in tilburg is een winkel die ze zo verkoopt (hele toonbank ligt vol
)
maar dan moet je wel in tilburg wonen natuurlijk..
maar dan moet je wel in tilburg wonen natuurlijk..
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Dan moet je nylon draad weven/spannnen in de fangril... zie je neit en je kan er neiet met je vingers door
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Wat is binnenkort? Een week? Maand? Jaar?XyonN:
Binnenkort kan je bij Eurosound Haarlem (de oude Display Elektronics) dit soort dingen kopen.
Is die fan guard niks voor jouw space kees ? )Op dinsdag 25 juni 2002 20:58 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Stukkie gaas?
Hehe, nice!Op dinsdag 25 juni 2002 21:28 schreef TheDarkLord666 het volgende:
jammer dat ze deze daar niet hebben ... gelukkig aan de andere kant want anders had ik ze voor niets uit de US gehaald
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Dank je ... mag ook wel.
Ze zijn $17 ... EX verzendkosten ...
Ze zijn $17 ... EX verzendkosten ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Pagina: 1