Total annihilation en tegenstanders

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit op een netwerkje waar we ta spelen. Het is ons alleen nog niet gelukt om met tegenstanders te spelen.

Weet iemand hoe ik tegenstanders kan krijgen want volgens mij kan het niet in het spel zelf dus er zal wel een patch voor zijn ofzo.

thnks

Verwijderd

je bedoeld AI's? die kun je gewoon neerzetten d8 ik toch?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Je moet zowiezo TA upgraden naar de laatste patch-versie (3.1). Dan kun je A.I. spelers aanzetten in het Lobby scherm, en teams kiezen. Iedere menselijke speler kan 1 A.I. speler hosten. Zet bv. alle A.I. spelers samen in 1 team, en de menselijke spelers ook. Dan mensen tegen A.I..... :)

Verwijderd

De AI's waren wel altijd dom vond ik, dan maakte je een map die bestond uit eilandjes en wat ging hij doen? het eilandje volgooien met grondunits... |:(

• E-jey
  • Niet online
Zijn A.I. tegenstanders??? En we gaan ff de update downen

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42

Croga

The Unreasonable Man

Als je dan toch aan het downloaden bent....

Er is een patch verkrijgbaar (niet bij de makers, maar bij andere sites) voor een verbeterde AI... Zoek op die sites maar eens naar "Bloodlust" of iets dergelijks.....

En dan zou ik dus zo'n beetje 3 à 4 humans tegen een AI laten spelen, als ik jullie was.....

• E-jey
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 13:22 schreef Croga het volgende:
Als je dan toch aan het downloaden bent....

Er is een patch verkrijgbaar (niet bij de makers, maar bij andere sites) voor een verbeterde AI... Zoek op die sites maar eens naar "Bloodlust" of iets dergelijks.....

En dan zou ik dus zo'n beetje 3 à 4 humans tegen een AI laten spelen, als ik jullie was.....
We zijn maar met zijn 2en dus ik denk niet dat dat gaat lukken :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 25 juni 2002 13:24 schreef E-jey het volgende:

[..]

We zijn maar met zijn 2en dus ik denk niet dat dat gaat lukken :)
Dan zet je hem wat makkelijker ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Opletten als je patch naar 3.1, want dat wil dus niet altijd lukken voor een rare reden.
Je moet het even proberen met reinstall ed tot je echt 3.1 in je titlescreen ziet staan.

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
ik zit duzz met e-jey op het netwerk maar het wil niet lukken ook niet met die patch 3.1

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 25 juni 2002 13:11 schreef Haay het volgende:
Je moet zowiezo TA upgraden naar de laatste patch-versie (3.1). Dan kun je A.I. spelers aanzetten in het Lobby scherm, en teams kiezen. Iedere menselijke speler kan 1 A.I. speler hosten. Zet bv. alle A.I. spelers samen in 1 team, en de menselijke spelers ook. Dan mensen tegen A.I..... :)
Juist, kwestie van versie 3.1 downloaden. Gewoon ff zoeken op google.
ik zit duzz met e-jey op het netwerk maar het wil niet lukken ook niet met die patch 3.1
Met versie 3.1 kun je per player een extra computer kiezen, PUNT.

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
hoe plaats je dan een A.I. want we hebben alles geprobeert

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 25 juni 2002 14:18 schreef Len-men het volgende:
Klik op een open slot » closed. nog een klik » AI .

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op dinsdag 25 juni 2002 14:18 schreef Len-men het volgende:
Voor een extra uitdaging: in de battle room shift en 8 indrukken en dan op toets x douwen >:)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik snap het probleem niet. Als ik TA speel op een lan (wat is trouwens een lan als je met ze 2en bent???) dan spelen we de standaard versie, omdat iedereen dan alle units kent en niet die shit van de updates hoeft te leren kennen. Dan konden we volgens mij ook gewoon computer tegenstanders erin doen. Weet het niet zeker. Maar toch.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je wilt TA-Mutation downen. Daarmee kan je AI's en unit packs en zo aan en uit zetten zonder dat je steeds handmatig files moet verplaatsen. Als je goed bent in TA - of _denkt_ dat je goed bent >:) - moet je eens de Alpha AI proberen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-01 20:34
Alpha AI ?! Waar the heck is dat te halen !? TA rulez !

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Weet ik het? Gebruik Google eens. :) Je wilt trouwens ook wel de grote Unit Pack hebben, maar daarvaan zou ik ook zo niet weten waar je hem kan vinden. Ik ben bang dat ik wel weet wat koel is, maar niet hoe je er aan kan komen. :o

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-01 20:34

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Pagina: 1