Dolphin Poll - Statsreset

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Beste iedereen :)

Op de dolphin site loopt nu een poll over het resetten van de stats nu er binnenkort een nieuwe client uitkomt.

Zoals bekend zijn er een aantal grote cheaters geweest die die stats negatief hebben beinvloed. Door nu gelijk met die nieuwe client de stats te resetten kunnen we met een schone lei beginnen.
Aan de andere kant, je bent wel je stats kwijt tot nu toe.
Je kunt zelfs kiezen de stats secret te maken.

<table cellSpacing="1" cellPadding="1" bgColor="#497290" border="0"><tbody><tr><td><font face="Arial Black, Helvetica" color="#ffffff">  Poll</font><table cellSpacing="0" cellPadding="5" bgColor="#f0f0f0" border="0"><tbody><tr><td width="165">

The new client will fix bugs that have been making it easy for people to cheat. When it's released, the statistics should:</p><form action="http://project-dolphin.net/cgi-bin/poll.cgi" method="post"><input type="hidden" value="4" name="poll"><input type="hidden" value="pick" name="action"><table cellSpacing="0" cellPadding="3" border="0"><tbody><tr vAlign="top"><td><input type="radio" value="1" name="option"></td><td>Be kept as they are, and keep going</td></tr><tr vAlign="top"><td><input type="radio" CHECKED value="2" name="option"></td><td>Be reset, giving a fresh and fair start</td></tr><tr vAlign="top"><td><input type="radio" value="3" name="option"></td><td>Be kept private; they cause problems public</td></tr><tr vAlign="top"><td><input type="radio" value="4" name="option"></td><td>Doesn't matter to me</td></tr></tbody></table>

<input type="submit" value="Vote this option" name="choice">
<a href="http://project-dolphin.net/cgi-bin/poll.cgi?action=show&poll=4">Look at results</a></p></form></td></tr></tbody></table></td></tr></tbody></table>

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Wacht even dit topic af met ideeen, denk dat ik het wil laten zoals het is, maar ik wacht ff af tot men voordelen en nadelen daarvan genoemnd hebben, want ik zou niet weten waarom ik dat wil :)

Waarschijnlijk omdat ik nu in de top 30 sta :P

Dividend for Starters

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Voordeel is dat het eerlijker is, nadeel is dat we dan als team niet meer op #1 staan

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 25 juni 2002 13:17 schreef KoW het volgende:
Voordeel is dat het eerlijker is, nadeel is dat we dan als team niet meer op #1 staan
We hebben in een week of 2 een paar miljoen extra toetsen voorsprong opgebouwd, dus als we vanaf na de reset gewoon goed door blijven typen houden we die #1 wel vast.
De cheaters die het echt bederven zijn trouwens al lang weg. Mensen die in een uur 5 miljoen keys erbij hebben enzo :+ Een paar kleinere cheaters die zo misschien 20 plaatsen winst maken tussen de 200 en de 300 zijn imo niet zo erg.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik ben voor een statsreset omdat dit gewoon het eerlijkst is. Waarschijnlijk zal DPC vanzelf wel weer op #1 komen. :)

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

*alle* cheaters zijn toch ongewenst ?!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik heb gekozen voor een reset, omdat ik weet dat er ook binnen DPC door sommige leden gecheat is, en de personen zoals ik die het eerlijk spelen alleen maar het slachtoffer ervan worden/zijn.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Ik had willen kiezen voor reset, maar toen ik deze poll tegenkwam op een forum van een concurerend team bleek de link naar de poll ook gelijk een keuze in te houden. Erg flauw.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 25 juni 2002 14:00 schreef KoW het volgende:
Ik had willen kiezen voor reset, maar toen ik deze poll tegenkwam op een forum van een concurerend team bleek de link naar de poll ook gelijk een keuze in te houden. Erg flauw.
ff aan nirgle (de "baas") melden. (irc.mystica.cx #projectdolphin) Kweet zeker dat ie 't niet leuk vind

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat heb je nu moeten kiezen dan?
* Heineken is niet nieuwsgierig ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00
Bij mij heb ik hem eraf geknikkerd omdat ie na het opnieuw opstarten van mijn bak weer op het aantal keys dat de laatste keer was gestuurd stond. Als ie dus net voor het afsluiten een paar k aan keys had verstuurd, stonden die er weer na een herstart :?

[removed]

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 14:05 schreef GeniusDex het volgende:
ff aan nirgle (de "baas") melden. (irc.mystica.cx #projectdolphin) Kweet zeker dat ie 't niet leuk vind
Ach, ik heb op hun forum duidelijk laten blijken dat ikke daar niet van gediend was. Dat moet genoeg zijn hoop ik.
Op dinsdag 25 juni 2002 14:06 schreef Heineken het volgende:
Wat heb je nu moeten kiezen dan?
Hij wilde zijn opgebouwde statshistory behouden, dus hij liet me Keep stats kiezen net als een paar anderen.
Op dinsdag 25 juni 2002 15:02 schreef redwing het volgende:
Bij mij heb ik hem eraf geknikkerd omdat ie na het opnieuw opstarten van mijn bak weer op het aantal keys dat de laatste keer was gestuurd stond. Als ie dus net voor het afsluiten een paar k aan keys had verstuurd, stonden die er weer na een herstart :?
Dat soort probleempjes zouden dus over moeten zijn bij de volgende versie.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 25 juni 2002 15:09 schreef KoW het volgende:

[..]

Ach, ik heb op hun forum duidelijk laten blijken dat ikke daar niet van gediend was. Dat moet genoeg zijn hoop ik.
[..]

Hij wilde zijn opgebouwde statshistory behouden, dus hij liet me Keep stats kiezen net als een paar anderen.
Mag ik de URL van dat forum 's ??

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00
Op dinsdag 25 juni 2002 15:09 schreef KoW het volgende:

Dat soort probleempjes zouden dus over moeten zijn bij de volgende versie.
Ik hoop het. Zal binnenkort als die client uit komt hem wel eens een keertje proberen :)

[removed]

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Ik heb iig gekozen voor een schone lei. Blijkbaar heb ik onbewust ook gecheated.
En tsja, wel leuk voor je score, maar ik hou er ook niet van als iemand andere cheat.

NB: 'May the best win' (En laten wij nou ff de beste zijn ;))

last.fm

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Opnieuw beginnen is wel leuker denk ik. Maar we krijgen meer leden onder DPC als we subteams kunnen. DPC-DE heeft bijvoorbeeld nu een los team. Als we allemaal op het Dolphin forum posten dat we subteams willen, dan doet hij dat misschien tegelijk met de reset een optie voor subteams.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Maybe, en anders moeten we bij DPC ook zoiets maken als dr Nno van Ars. Die heeft virtuele subteams

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

waren wij ook van plan als we geen subteams kunnen. maar eigenlijk hoop ik dat dat nog gaat komen. hier is een topic over de subteams. er is nog weinig gezegd. misschien kunnen jullie wat bijdragen

http://project-dolphin.net/forum/read.php?TID=36

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Ik stem ook voor reset, mits ze ook iets van subteams inbakken in de nieuwe versie, wat heel waarschijnlijk is, of in ieder geval virtueel (heb gemaild met Alex/Nirgle)...

• CBA
  • Laatst online: 19-05 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op woensdag 26 juni 2002 09:06 schreef Silk_dude het volgende:
Ik stem ook voor reset, mits ze ook iets van subteams inbakken in de nieuwe versie, wat heel waarschijnlijk is, of in ieder geval virtueel (heb gemaild met Alex/Nirgle)...
Wat was dan u vraag en z'n antwoord ? Kan je dat hier even posten ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 09:10 schreef CBA het volgende:

[..]

Wat was dan u vraag en z'n antwoord ? Kan je dat hier even posten ?
hij zei meneer tegen me :D

Ik vroeg of er sub-teams gingen komen en hij zei dat ze dat wel van plan waren of in ieder geval "pods like jason", dus iets wat er op lijkt. Precieze antwoord kan ik nu niet bij, zit op school..

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op het forum:
Op 19-04-02 01:58:45 schreef nirgle:
Man, I don't see how it's so difficult to understand why you can start a team and still stay on your old one.
:?

Verwijderd

komen we eigenlijk nog met stats op GoT of niet?
Heb net ff opnieuw gedownload.
edit:
Zo moeilijk is 2 miljoen keystrokes nou ook weer niet met een groot team.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Krijg net de tip binnen, dat we het beste ook op het forum zelf kunnen posten.
Op het forum staan namelijk alleen maar reacties van hou het open, dus heb je kans dat ze daar meer waarde aan hechten als aan die poll

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:08
Op woensdag 26 juni 2002 14:09 schreef JanMaster het volgende:
komen we eigenlijk nog met stats op GoT of niet?
Heb net ff opnieuw gedownload.
edit:
Zo moeilijk is 2 miljoen keystrokes nou ook weer niet met een groot team.
Omdat het geen echt DC-project (distributed computing) is, kunnen hiervan geen stats worden gepost als in de zin van een hitparade. Wel zijn extra stats te vinden op http://www.siemenroorda.nl/DPC

Inclusief individuele stats en inhaalgrafiekjes >:)

• DeTeraarist
  • Laatst online: 16-05 00:43

DeTeraarist

#Boots2Asses

Opnieuw starten lijkt me leuk, ik staat nu al zolang 10de, dat moet beter kunnen :)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1