Toon posts:

[lcd] crystalcontrol krijgt geen info van mbm5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gisternacht heb ik na een fatal crash alles opnieuw moeten installen.

ik heb mbm5 al lopen en crystalcontrol zou de info voor temps en fanspeeds ed. direct van mbm5 moeten krijgen.\

ik krijg keurig alles op mn lcd behalve de gegevens die die van mbm5 zou moeten krijgen. Daar staat nu [E11] voor in de plaats!

weet iemand hoe dit op te lossen?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Welke MBM heb je? De nieuwste MBM versies hebben namelijk een ander shared memory-systeem, daardoor kunnen die programma's niet meer uitlezen :(
Bij mij kan Smartie het ook niet meer uitlezen :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 13:25 schreef Demoniac het volgende:
Welke MBM heb je? De nieuwste MBM versies hebben namelijk een ander shared memory-systeem, daardoor kunnen die programma's niet meer uitlezen :(
Bij mij kan Smartie het ook niet meer uitlezen :(
dit is bij coolmon precies hetzelfde. je moet versie 5.1.0.4 hebben. geen nieuwere!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 25 juni 2002 13:42 schreef Jiver het volgende:

[..]

dit is bij coolmon precies hetzelfde. je moet versie 5.1.0.4 hebben. geen nieuwere!
Of de proggers moeten hun programma's aanpassen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 13:53 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Of de proggers moeten hun programma's aanpassen :)
draai wel op die oudere versie die werkt perfect bij mij

Verwijderd

Topicstarter
thx.. problem solved.. mbm 5.09 geinstalled
mag dicht

Verwijderd

en waar kun je die oudere MBM's d/len dan? want heb al een mailtje gestuurd naar die knakkers en die zeiden dat de programmeur van het proggie het maar moest aanpassen

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
pfffffff

alex moet gewoon zijn shared mem code niet zo vaak veranderen....

zo blijf ik bezig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

alex moet gewoon zijn shared mem code niet zo vaak veranderen....
Idd alex make up your mind damnit, en hij heb nog bizarre borland only datatypes gebruikt ook dit keer zodat ie lekker compatible is met andere compilers *NOT* en dan heeft ie ook nog es allignment in z'n structs zitten.. sensors uitlezen kan ie wel maar interoperablity met andere apps is zeker niet z'n sterkte kant.
Pagina: 1