Gisterenmorgen draaide m'n pomp veel stiller als nu . Kan dat zijn door de Water Wetter ? Er zitten nochtans maar 1.5dopje in een liter water in
Verwijderd
misschien komt het doordat het water iets dikker is, en het makkelijker door de pomp gaat? of misschien moest de pomp ff inkomen?
Erg vreemd, lijkt me niet dat dit de oorzaak is, heb je wel goed ontlucht enzo?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ja hoor , zit in een reservoir en heb het net ontlucht . In het begin kon ik het zelfs op de tafel zetten zonder dat het stoorde , nu geeft dat veeeel lawaai af .
Misschien hing je pomp eerst netjes midden in het resevoir en raakt hij nu de want/bodem aan, waardoor het resevoir gaat meetrillen.
Wat ook nog kan is dat de waterspiegel te ver is gedaald en dat de pomp een stukje bovenwater uitkomt.
Wat ook nog kan is dat de waterspiegel te ver is gedaald en dat de pomp een stukje bovenwater uitkomt.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ik zal even bijvullen en zien of het helpt . Maar het res heeft heel de tijd stil gestaan , kan de pomp normaal toch niet verzakken
EDIT : Bijvullen heeft niets geholpen , waterspiegel was ietsje gezakt maar niet veel .
Verzakken lijkt me sterk , tis een premade reservoir van CPUFX
EDIT : Bijvullen heeft niets geholpen , waterspiegel was ietsje gezakt maar niet veel .
Verzakken lijkt me sterk , tis een premade reservoir van CPUFX
Verwijderd
Lijkt me sterk dat dit door de waterwetter komt. Bijna iedereen gebruikt het zonder problemen. Het lijtk me waarschijnlijker dat een van de lagers van je pompje de geest aan het geven is OID.
Hoe oud is ie?
Hoe oud is ie?
Verwijderd
bij mij maakt het ook het een en ander uit hoe die staat enzo
als ik het bijvul bijvoorbeeld dan zitten er belletjes in of is het moeilijker om rond te pompen door turbulentie. maar nog meeer bijvoorbeeld als het water schommelt. ik moet soms ff een minuutjes wachten voordat het weer stil is.
[zeikmodus]
het is stiller dan nu
[/zeikmodus]
als ik het bijvul bijvoorbeeld dan zitten er belletjes in of is het moeilijker om rond te pompen door turbulentie. maar nog meeer bijvoorbeeld als het water schommelt. ik moet soms ff een minuutjes wachten voordat het weer stil is.
[zeikmodus]
het is stiller dan nu
[/zeikmodus]
Verwijderd
Zit er mischien een knik in een slang ofzo? Dan moet ie meermoeite doen om het rond te pomen en dus ook meer herrie.
Als een as ingelopen is heeft die imo minder weerstand op zijn lagers, dus zou het soepeler moeten draaien. Dan zou hij dus juist minder geluid maken.Op dinsdag 25 juni 2002 14:37 schreef real_raichu70 het volgende:
Nope .
M'n pa zegt dat het komt omdat de assen ingelopen zijn ofzo . Is dat mogelijk ?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Aan de WW ligt het niet. Dat spul heb ik ook met verschillende pompen gebruikt, zonder problemen.
Ja , maar dan draait ie harder toch ? En die trilling van harder draaien geeft ie dan toch af op het reservoirOp dinsdag 25 juni 2002 15:02 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Als een as ingelopen is heeft die imo minder weerstand op zijn lagers, dus zou het soepeler moeten draaien. Dan zou hij dus juist minder geluid maken.
pompt ie nog wel???
kan zijn dat je waterwetter je schoepen heeft opgegeten
nah, ik weet niet, controleer ff de binnenkant van je pomp als je erbij kan
kan zijn dat je waterwetter je schoepen heeft opgegeten
nah, ik weet niet, controleer ff de binnenkant van je pomp als je erbij kan
Moet je anders ff kijken in :[topic=530521]
Dacht dat ze daar hetzelfde probleem hadden, maar ook nog niet echt een oplossing ..
Dacht dat ze daar hetzelfde probleem hadden, maar ook nog niet echt een oplossing ..
Verwijderd
Ik denk eik dat het pompje gewoon van Matige kwaliteit is. Houd het in de gaten, misschien valt ie één dezer dagen wel uit!
is je membraan niet gescheurd?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Van anderen die de kit hebben heb ik nog niet gehoord van uitval , maar wel dat ie van matige kwaliteit is
Pagina: 1