Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Mag ik 1 ding opmerken (ondanks dat het idee wel leuk bedacht is). Je hebt toch je hand er de meeste tijd op. Is dan zonde want dan zie je het niet zo goed. Maar als je je niet je hand erop hebt dan ziet het er welOp dinsdag 25 juni 2002 12:12 schreef comvidnet het volgende:
Ik heb een geweldig idee
Ik heb een Micro$oft Wheel mouse optical. En daar zitten twee LEDs in die achterste gebruikt die volgesmij nergens voor.
Zou het niet mogelijk zijn om deze software matig aan te sturen, zodat die bijvoorbeeld op de muziek gaat knipperen?
Verwijderd
Kun je wel redelijk simpel doen waarschijnlijk.
Gewoon een geluidsafhankelijke weerstand... (bestaat zoiets)
Ja, maar als het softwarematig kan is het niet zo veel werk. en de tijd dat je er niet met je hand op zit. zal het er toch wel mooi uit zien.Op dinsdag 25 juni 2002 12:14 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Mag ik 1 ding opmerken (ondanks dat het idee wel leuk bedacht is). Je hebt toch je hand er de meeste tijd op. Is dan zonde want dan zie je het niet zo goed. Maar als je je niet je hand erop hebt dan ziet het er weluit!
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Zoals je zelf al zei doet die led niet veel, dus dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook niet softwarematig aan te sturen zijn... Wel jammer...Op dinsdag 25 juni 2002 12:22 schreef comvidnet het volgende:
[..]
Ja, maar als het softwarematig kan is het niet zo veel werk. en de tijd dat je er niet met je hand op zit. zal het er toch wel mooi uit zien.
Micro$oft doet zo veel loze dingenOp dinsdag 25 juni 2002 12:25 schreef Benadski het volgende:
Is het wel een LED dan? Misschien is het wel een fototransistor? Ze doen er toch geen loze onderdelen in lijkt me???
Verwijderd
Maar of hij softwarematig aan te sturen is lijkt me sterk
Nee, grapjas, dat ding is ook niet software matig aan te sturen. Maar dat is de grap: Wat niet is kan gemaakt worden.Op dinsdag 25 juni 2002 12:24 schreef EsCo het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei doet die led niet veel, dus dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook niet softwarematig aan te sturen zijn... Wel jammer...
En dat het dan lastig word hoeft nog niet in de weg te staan het alsnog te doen, ik zou zeggen, probeer het, als het niet lukt is je led hoogstens stuk

Dat achterste ledje.
maak je omhulsel van muis doorzichtig en doe daar meerdere ledjes in. pulsen met fade. dus een led die aangaat langzaamuit en langzaam aan enz
[This space is for rent]
Ja, maar dan is het meteen weer zeer veel werk. (Maar resultaat zal niet verkeert zijnOp dinsdag 25 juni 2002 12:32 schreef PoweRoy het volgende:
een idee
maak je omhulsel van muis doorzichtig en doe daar meerdere ledjes in. pulsen met fade. dus een led die aangaat langzaamuit en langzaam aan enz
Onder de sticker met die serial en onder die "glijplaatjes".Op dinsdag 25 juni 2002 12:34 schreef PoweRoy het volgende:
hoe krijg je trouwens het kapje van je muis afkzie geen schroefjes en ik heb geen zin om te forceren. hijs van mijn ouders
Geen dank
I served in a company of heroes.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:36 schreef NexY het volgende:
[..]
Onder de sticker met die serial en onder die "glijplaatjes".
Geen dank
[This space is for rent]
Verwijderd
maar ik heb een logitech muis
Verwijderd
Dat noemen ze microfoon.Op dinsdag 25 juni 2002 12:16 schreef Darkice het volgende:
Gewoon een geluidsafhankelijke weerstand... (bestaat zoiets)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik ken heel veel windowz verziesOp dinsdag 25 juni 2002 12:26 schreef comvidnet het volgende:
[..]
Micro$oft doet zo veel loze dingen
Maar als je windows opstart, en hij dus gedetecteerd wordt, gaat dat LEDje knipperen. Terwijl het LEDje aan de onderkant gewoon door brand.Op dinsdag 25 juni 2002 13:34 schreef almightyarjen het volgende:
Ga ff na waar dat LEDje aan vast zit, door de sporen te volgen: als-ie direct aan de voeding vast zit (wat ik denk) kan je hem niet softwarematig aansuren...
Dus toch iets softwarematig, maar dat kan ook gewoon een power-up controle grapje zijn ofzow. Gebeurt het als jeje pc aanzet of als je windows opstart? Dat laatste bied mogelijkhedenOp dinsdag 25 juni 2002 13:37 schreef comvidnet het volgende:
[..]
Maar als je windows opstart, en hij dus gedetecteerd wordt, gaat dat LEDje knipperen. Terwijl het LEDje aan de onderkant gewoon door brand.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
WindowsOp dinsdag 25 juni 2002 13:43 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Dus toch iets softwarematig, maar dat kan ook gewoon een power-up controle grapje zijn ofzow. Gebeurt het als jeje pc aanzet of als je windows opstart? Dat laatste bied mogelijkheden
Kan ook, dat zou jammer zijnOp dinsdag 25 juni 2002 14:02 schreef Bytejumper het volgende:
of het is een teken dat hij goed aangestuurd word door de drivers
Een beetje programmeur moet een driver toch wel kunnen verbouwen zodat die controle eruit gaat, en een plug-in (winamp) maken?Op dinsdag 25 juni 2002 14:02 schreef Bytejumper het volgende:
of het is een teken dat hij goed aangestuurd word door de drivers
Brand het lampje ook al voordat windows opstart?
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ja, maar knippert nietOp dinsdag 25 juni 2002 14:06 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Een beetje programmeur moet een driver toch wel kunnen verbouwen zodat die controle eruit gaat, en een plug-in (winamp) maken?
Brand het lampje ook al voordat windows opstart?
Jah, maak er een progressLED vanOp dinsdag 25 juni 2002 15:15 schreef Helox-in-a-box het volgende:
of iets ertussen zetten zodattie langzaam oplicht als je je comp aanzetcondensator ofzo?
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
ff melden dat ik het nogal belachelijk vindt dat er hier heel wat mensen rondlopen die altijd wel iets te zeiken hebben op windows of hardware producten van MS
oplossing: gebruik linux of koop een appel
en koop geen MS producten
ik ben blij met mijn MS producten, anders zou ik ze niet kopen...
Op dinsdag 25 juni 2002 15:42 schreef badpinguin het volgende:
offtopic:
ff melden dat ik het nogal belachelijk vindt dat er hier heel wat mensen rondlopen die altijd wel iets te zeiken hebben op windows of hardware producten van MS
oplossing: gebruik linux of koop een appel
en koop geen MS producten
ik ben blij met mijn MS producten, anders zou ik ze niet kopen...
Agree, maar dat voor een Pinguin, wel apart. Ik zweer overigens al jaren bij MS hardware, en dat zonder spijt....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.
Verwijderd
bedoel je krekrr? ik wou ook me achterste lampje blauw maken ik heb deze muisOp dinsdag 25 juni 2002 12:29 schreef Shorty het volgende:
Microsoft gebruikt die 2e led alleen voor de "sier". Ik ken iemand en die heeft er zo'n felle blauwe led ingedaan. Ziet er zwaar kewl uit.
Maar of hij softwarematig aan te sturen is lijkt me sterk
ik ben bang als ik er een blauw ledje in zet dat het paars licht gaat geven omdat het plastic transparant rood is op die plek of gebruik jij nog die old-fashion PS/2 ???
dat verklaard dan ook waarom die bij mij niet knipperd en bij jou wel.
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
There's only one way to find out: tweak/mod it!Op dinsdag 25 juni 2002 15:55 schreef InSaNiTy_nl het volgende:
[..]
bedoel je krekrr? ik wou ook me achterste lampje blauw maken ik heb deze muis [afbeelding] ik ben bang als ik er een blauw ledje in zet dat het paars licht gaat geven omdat het plastic transparant rood is op die plek
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
En euh ik denk dat het slechts die signalen zijn die er gestuurd worden als windows is opgestart. een soort reboot op alle poorten.. dat krijg je ook op je printerpoort.. misschien knippert ie daarom.. maar met software een led aansturen lijkt me zeer onmogelijk. en zie dan ook nog maar te zoeken hoe , als het echt met software is.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Of je moet gewoon een extra draadje uit je muis laten komen
ik denk het niet, want dan moet je de ps/2 poort met 2 progsels aansturen, en dat gaat nietOp dinsdag 25 juni 2002 12:12 schreef comvidnet het volgende:
Ik heb een geweldig idee
Ik heb een Micro$oft Wheel mouse optical. En daar zitten twee LEDs in die achterste gebruikt die volgesmij nergens voor.
Zou het niet mogelijk zijn om deze software matig aan te sturen, zodat die bijvoorbeeld op de muziek gaat knipperen?