"Fullscreen Video Control Center" uitleggen....

Pagina: 1
Acties:

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 20:43
Dez eoptie is voor je tvout samen met de det. drivers nu snap ik echt weinig van de instellingen kan iemand me uitleggen hoe dit werkt ????

PVoutput

Verwijderd

daar snap ik inderdaad ook de ballen van, ik heb zo onderhand op alle knoppen gedrukt, maar nog geen enkel verschil kunnen bemerken. Ik hoop dat het daarmee mogelijk is om je underscanned tv-beeld wat te vergroten...

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Daar kan je bijv met je aus7100T zoomen op je tv, waar je dan fullscreen een filmpje afspeelt. Tevens kan je dan ook de verhouding instellen van je beeld, dus 16: 9 of 4:3 of whatever..
Je moet dan wel een goed formaat filmpje hebben want anders werkt de fullscreenfunctie op je andere beeldscherm(tv) niet.. Hierover is weinig documentatie over. Als iemand anders wat weet?

Gaarne bij voorbaat dank en andere betuigingen.. ;)

• knights16
Tazz kep een vraagje (offtopic dus) woon je toevallif on Overijssel ?

PVoutput

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

[ook off topic]

Tazz woon je toevallig in Zwolle?

• knights16
Tazz heet je toevallig Sander ?????
offtopic ofcourse
hehe :D

PVoutput

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Neu, ik woon ergens in het westen... En ik heet geen Sander.. Gelukkig maar(2x)

• knights16
niemand weet dus precies hoe dit werkt ?
(zie topic )

PVoutput

Verwijderd

ok, ik heb het een en ander uitgeprobeerd, en ben tot de ontdekking gekomen dat die instellingen invloed hebben op mijn Windows Media Player. Stel ik in dat scherm Full screen bla bla in en ik open een .asf in Media Player, dan gaat hij dat filmpje vervolgens automatisch Fullscreen op de TV afspelen (zonder dat het window in de primary display fullscreen is dus...), helaas werkt dit niet als ik DVD's afspeel met Media Player...
Pagina: 1