Kijken wat er op een ftp staat ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Hallo,

is het mogelijk om met een programma ofzo te kiukken kijken wat er op een ftp staat ?
zo heb je bvb deze pagina www.dtfclan.tk als je een beeje zoekt kom je dan hier terecht http://users.skynet.be/vanoverberghe/dtf/membersonly.htm
nu weet ik wat het wachtwoord is om binnen te gaan en ook op welke pagina je dan terecht kom,nu dact ik,als je kan zien welk een pagina's er op die ftp staan,kan je toch ook binnen geraken ?of betstaat dat niet ?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

tja, leuk verhaal, maar ik snap er geen hol van.
Voor een FTP heb je user/pass nodig, je krijgt alleen te zien wat je MAG zien.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12-08 11:32
Als je wil kijken wat er op een ftp staat gebruik je toch gewoon een programma zoals bijvoorbeeld, wsftp of SmartFTP.

• Djeen
maar je hebt toch ook zo'n ftp's waar je lijk mappen ziet,en de inhoud ervan ?wel kan je dat niet doen met die server bvb ?

Verwijderd

Volgens mij bedoel je dat de FTP naar een pagina verwijst en als je de URL van de pagina intypt, dat je dan ook toegang tot de FTP hebt :?

• Djeen
nee,ik bedoel dat ik gewoon zonder in te loggen (op die ftp server) kan zien wat er op die ftp staat.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12-08 11:32
Op dinsdag 25 juni 2002 11:26 schreef Djeen het volgende:
nee,ik bedoel dat ik gewoon zonder in te loggen (op die ftp server) kan zien wat er op die ftp staat.
Als je geen toegang hebt, nee dan niet.

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 11:26 schreef Djeen het volgende:
kan alleen met een openbare pub, niet als je moet inloggen ;)

Verwijderd

Kan alleen met een openbare ftp waar je anoniem kunt inloggen, of je moet van de besloten ftp een account en password hebben. :)

Met een beetje basiskennis had je dit ook wel kunnen weten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.