[FlashFXP] Meerder threads...

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben bezig GTA3 te downen van een FXP site. Ik gebruikte hier altijd Leech FXP voor, maar Flash moest meer functies hebben. In Leech kon je aangeven met hoeveel Threads je wou downloaden. Kan dit in Flash ook? Of doet hij dit automatisch? Ik zie nl in de statusbalk dat hij met 1 file bezig is. Kan dit ook meer zijn??

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

volgens mij niet , maar wat was er mis met leechftp ?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nee, maar 1 file tegelijk
komt omdat flashfxp een fxp-programma is, en daarbij is 't over 't algemeen niet echt nuttig/handig om met meerdere threads tegelijk te fxp'en

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Kweet het niet wat er beter aan is. Ik vond Leech juist wel makkelijker. Alleen het board waar ik van down die hebben iets geïntregreerd in Flash FxP, en wilden graag dat je dit versie gebruikt. Maar ja... Is dus niet mogelijk met meerdere threads tegelijk te downloaden?

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 10:38 schreef MauriX het volgende:
Kweet het niet wat er beter aan is. Ik vond Leech juist wel makkelijker. Alleen het board waar ik van down die hebben iets geïntregreerd in Flash FxP, en wilden graag dat je dit versie gebruikt. Maar ja... Is dus niet mogelijk met meerdere threads tegelijk te downloaden?
Nee, is niet mogelijk. En BTW volgens mij is dit topic ook niet helemaal OK. FxP Board + Downloaden GTA3 :?

Misschien moet je je vraag maar even op dat uberl33t3 board stellen.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 10:38 schreef MauriX het volgende:
euh... da's fijn (niet dus)
maar nogmaals: neehee, 't is niet mogelijk
maar van de andere kant: als je iedereen zo kan dwingen om maar 1 thread te gebruiken, is het natuurlijk wel weer handig :)

[offtopic]eeej putje! waarom kom je nooit meer langs op irc?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

zie ik daar een OW aankomen :P

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 14:55 schreef UneXpeCteD het volgende:
zie ik daar een OW aankomen :P
/me tuurt ook al in der verte
en ziet een soort GoT beambte lopen met een geel briefje die hij op de post doet :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 11:05 schreef Flat© het volgende:

[..]

euh... da's fijn (niet dus)
maar nogmaals: neehee, 't is niet mogelijk
maar van de andere kant: als je iedereen zo kan dwingen om maar 1 thread te gebruiken, is het natuurlijk wel weer handig :)

[offtopic]eeej putje! waarom kom je nooit meer langs op irc?
Ich bin UberElite :D

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je kan wel op F12 (New Instance) drukken en gewoon nog een keer inloggen, maar dat bedoelde je denk ik niet.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1