Toon posts:

(ISDN>Kabel)Heb 4 aderige draad,kan kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn kamer twee telefoon aansluitingen, namelijk een analoge telefoonaansluiting (2 draden) en een digitale (ISDN) telefoonaansluiting (4 draden)om te internetten.

Maar nu wil ik graag gaan internetten via een vaste aansluiting, Kabel of ADSL, want de kosten van het online zijn beginnen nu wel uit de klauwe te lopen :'(

Maar ze zeggen dus dat je daar een UTP kabel (8 aderig) voor moet gebruiken. Is dat ook echt zo? 10/100 Mbit gebruikt toch maar 4 draadjes? :?

Zo Ja.. hoe moet ik die vier draadjes dan in mijn connector knijpen? Ik heb nu ISDN kleuren (rood, blauw,groen en geel)?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:03

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ADSL gaat via een splitter. Deze wordt voor je NT1 kastje geplaatst [of analoge aansluiting]. Hieruit komt je telefoon kabel [analoog of isdn] en je ADSL aansluiting. Je ADSL gaat naar een ADSL modem en daarvandaan met een UTP kabel naar PC / Hub [afhankelijk van een getweakt modem]

Kabel aansluiting, er wordt een kastje op de tv-kabel aangesloten. en daarvandaan een UTP naar PC

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36

inXs

known as inXs

Naja ik weet wel dat mijn ADSL kabel, maar 4 aders heeft.. Maar dat is wel analoog..

superB

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 12:10
1, 2, 3 en 6 worden alleen gebruikt. Als je dit aan beide kanten hetzelfde doet, heb je een UTP kabel.

Succes.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Dus alle twee de mogelijkheden zijn nog open?

BlaTieBla?

Bedoel je dat je kabel voor ADSL tot aan je kastje of vanaf je kastje tot aan je PC 4 aderige UTP is?

Voor kabel moeten we even een aangepaste UTP kabel knijpen!

Beter ;)

Dat wordt binnenkort smullen van een snelle verbinding :9