Toon posts:

ban om welke reden?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg het volgende mailtje:
------------------------------

Hallo xxxMaverick,

Bij deze kan ik je melden dat je niet meer welkom bent op GoT, mede vanwege
je uitspraken in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/532757.
Je bent al vaker gewaarschuwd, dit was de druppel.

Groet, Kaj Schulten - Tweakers.net
Forum Administrator
http://www.tweakers.net
http://gathering.tweakers.net
mailto:kaj@tweakers.net

------------------------------------

Erg leuk allemaal maar dat is een private fora, en ik heb dus geen reden wat er nu weer is.

Ik kan me niet voorstellen dat ik uitspraken heb gedaan die een ban rechtvaardigen.

In de loop van jaren heb ik aardig wat gepost, en ja dan krijg je eens een waarschuwing. Maar als die 2 jaar blijven staan mag zelfs femme gebanned worden voor wangedrag:?

maar goed, is er iemand zo vriendelijk dat hij mij kan vertellen wat nou de reden voor deze ban is? dan kan ik me ook verdedigen ipv gewoon meteen een ban.....beetje vreemde zaak dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

bemiddelaar@tweakers.net

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
volgens mij is 't makkelijker en beter om zoiets via email op te lossen, maar 't is iig in het topic over het "afzeiken van turken", misschien dat je je dan wel weer kan herinneren wat je hebt gezegd

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Wally-S

-Snowboarding is art-

Ach, volgens mij is het wel een OW waard, en ja als jij er al een paar had, dan is dat jouw probleem.

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ook het account 'Kloontje' heeft nu een ban.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om na de mededeling 'niet langer welkom te zijn' een cloon aan te maken.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zijn replies gelezen, maar meer als een stevige discussie over integratiebeleid was het niet? Ik snap niet waar die ban vandaan zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Op dinsdag 25 juni 2002 10:16 schreef Kloontje het volgende:
In de loop van jaren heb ik aardig wat gepost, en ja dan krijg je eens een waarschuwing. Maar als die 2 jaar blijven staan mag zelfs femme gebanned worden voor wangedrag:?
Als je dan al zo lang hier op het forum zit moet je ook weten dat kloontjes aanmaken niet mag, en dat je bij problemen moet mailen met de bemiddelaar, zie reactie van Predator.

Op deze manier maak je het voor jezelf natuurlijk nog moeilijker!!

[Edit]
Hmmzz.. En natuurlijk ben ik weer te langzaam ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op dinsdag 25 juni 2002 10:22 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb zijn replies gelezen, maar meer als een stevige discussie over integratiebeleid was het niet? Ik snap niet waar die ban vandaan zou moeten komen.
Een discussie ergens over voeren is heel wat anders dan zeggen wat ze wat jouw betreft met 'dat soort mensen' mogen doen. Dat snap je zelf toch ook wel hoop ik.

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Deze discussie kan ook wel op slot.
De topicstarter dient zich te vervoegen bij de Bemiddelaar als hij nog vragen of opmerkingen heeft.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter had zich reeds gemeld, geen idee waarom ie nu ook ineens een kloon aanmaakt.

Mail was van: 10:37, antwoord heeft ie zojuist gekregen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.