Toon posts:

Hp Scanjet 3300C vertikt het te doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor ander half jaar geleden heb ik een scanner gekocht. Van af die tijd wil ie het al niet goed doen. Twee keer iets scannen en hij deed het niet meer. Dan moest ie overnieuw geinstalleerd worden en dan deed ie het weer twee keer. Nou heb ik hem bij een vriendin aangesloten en hij doet het perfect. Nergens problemen mee. Kan ie op mijn pc ergens op storen ofzo? :?

Verwijderd

/me heeft niet veel verstand van scanners

Ik denk toch dat het dan aan jouw pc ligt... heb je hem al op een andere poort geprobeerd? Of met andere drivers ofzo??

Verwijderd

wellicht is het systeem van je vriendin veel sneller ?
wil nog wel eens schelen met paralel aangesloten scanners

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Op dinsdag 25 juni 2002 10:11 schreef Dusty80 het volgende:
Voor ander half jaar geleden heb ik een scanner gekocht. Van af die tijd wil ie het al niet goed doen. Twee keer iets scannen en hij deed het niet meer. Dan moest ie overnieuw geinstalleerd worden en dan deed ie het weer twee keer. Nou heb ik hem bij een vriendin aangesloten en hij doet het perfect. Nergens problemen mee. Kan ie op mijn pc ergens op storen ofzo? :?
Post ff je systeem config, je os (vergeet het release nummer niet!!!) enzo....Dan kunnen we je waarschijnlijk beter helpen...Misschien helpt een BIOS update wel...Enne kijk ff of er een irq toegekend wordt aan je usb poort...Dat kan ook uitmaken...

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

kan ook aan je usb controller liggen, instaleer die eens op nieuw
en als je een via moederbord hebt instaleer dan de nieuwste via 4-1 drivers

Verwijderd

Sja, je geeft niet veel gegevens, maar ik doe een gok, je draai windows ME !
Daar zit je probleem.

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:10 schreef Whoppa het volgende:
Sja, je geeft niet veel gegevens, maar ik doe een gok, je draai windows ME !
Daar zit je probleem.
hij draaiT windows ME>???
waar kun jij dat aan afleiden>?
En waarom zou dat het probleem zijn?
waarschijnlijk een probleem met zijn usb poorten hoor.
Maar hij moet zowieso meer gegevens over zijn pc posten anders kunnen we er niks meer

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:51 schreef enigma het volgende:

[..]

Hij draaiT windows ME>???
waar kun jij dat aan afleiden>?
En waarom zou dat het probleem zijn?
waarschijnlijk een probleem met zijn usb poorten hoor.
Maar hij moet zowieso meer gegevens over zijn pc posten anders kunnen we er niks meer
Ik zeg duidelijk dat het een GOK was, en verder heb je helemaal gelijk dat ie meer gegevens moet geven.

ontopic:
Het probleem is dat ALS hij Windows ME draait dat HP nooit een fatsoenlijke driver heeft geschreven voor de bewuste scanner in combinatie met Windows ME.
Kan inderdaad een probleem met zijn USB poorten zijn, dat is ook niet helemaal uit te sluiten.
Maar ik heb het probleem vaker gezien met deze scanner.

Verwijderd

er is wel een patch verschenen voor de combinatie hp 3300c en windows ME.

die kun je waarschijnlijk bij hp weghalen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 20:00 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Ik zeg duidelijk dat het een GOK was, en verder heb je helemaal gelijk dat ie meer gegevens moet geven.

ontopic:
Het probleem is dat ALS hij Windows ME draait dat HP nooit een fatsoenlijke driver heeft geschreven voor de bewuste scanner in combinatie met Windows ME.
Kan inderdaad een probleem met zijn USB poorten zijn, dat is ook niet helemaal uit te sluiten.
Maar ik heb het probleem vaker gezien met deze scanner.
Ik heb gewoon Windows 98. Maar ik ook maar een meid hoor en hoopte hier iets te wijzer te worder maar ook dit snap ik niet echt. Wat heb je nodig voor gegevens dan?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 10:39 schreef Dusty80 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon Windows 98. Maar ik ook maar een meid hoor en hoopte hier iets te wijzer te worder maar ook dit snap ik niet echt. Wat heb je nodig voor gegevens dan?
Sorry Ingrid, we dachten allemala dat je van het mannelijke geslacht was :P

De specificaties van je pc, bijvoorbeeld welk moederbord en welke processor, dat willen we graag weten
Pagina: 1