Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
monitor beeld aanpassen
(breedte hoogte etc)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
idd lijkt mij ook.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Omdat je monitor standaard niet de maximum vertical size en horizontal size heeft. Op de normale desktopresolutie heb je dit al ingesteld, tijdens het gamen moet je dat ook ff doen, hoeft maar een keer (per resolutie).
Gewoon ff in het menuutje van je monitor instellen
Gewoon ff in het menuutje van je monitor instellen
Ja, resoluties die je voor het 'eerst' gebruikt zijn wel vaker niet helemaal schermvullendOp dinsdag 25 juni 2002 10:07 schreef 3CLipZ het volgende:
monitor beeld aanpassen(breedte hoogte etc)
Wat zijn je specs ?
Welke video kaart heb je ?
Hoeveel ram geheugen?
Welke spellen vooral ?
Welke modus speel je ? (D3D/Glide/Software)
[edit]
OMFG, hierboven staat een simpel oplossingkje. (hier staat het scherm altijd goed dus ja dacht ik niet aan
)
Hoeveel ram geheugen?
Welke spellen vooral ?
[edit]
OMFG, hierboven staat een simpel oplossingkje. (hier staat het scherm altijd goed dus ja dacht ik niet aan
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Wat heeft dat er nou mee te maken?Op dinsdag 25 juni 2002 10:11 schreef SeRRveR het volgende:
Wat zijn je specs ?
Hoeveel ram geheugen?
Welke spellen vooral ?
ROFLOp dinsdag 25 juni 2002 10:11 schreef SeRRveR het volgende:
Wat zijn je specs ?
Hoeveel ram geheugen?
Welke spellen vooral ?
[edit]
OMFG, hierboven staat een simpel oplossingkje. (hier staat het scherm altijd goed dus ja dacht ik niet aan)
tampert, kriminalpolizei
heb geedit.Op dinsdag 25 juni 2002 10:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Op dinsdag 25 juni 2002 10:14 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
heb geedit.
Maakt niet uit hoor, maar ik dacht al: komt hij aan met zo'n waslijst van wattie allemaal moet geven, is het probleem al simpel opgelost
neej, dat ik ut beeld instellen moest wist ik, maar dat ie dit per resolutie vasthield wist ik niet(ging er vooruit dat als ik het aanpaste op me games mijn Buroblad niet meer goed werd weergegeven). Ik ga ut zo uitproberen maar denk bij deze dat ut probleem is opgelost dan. Alvast bedankt, heb ik weer wat geleerd!Op dinsdag 25 juni 2002 10:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit hoor, maar ik dacht al: komt hij aan met zo'n waslijst van wattie allemaal moet geven, is het probleem al simpel opgelost
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
De monitor bewaart je instellingen voor breedte/hoogte enz niet per resolutie, maar per refreshrate. Dus als je alle resoluties op dezelfde refreshrate hebt staan, dan zijn alle resoluties even beeldvullend.
Meestal heb je per resolutie een andere refreshrate, daardoor krijg je die zwarte balken.
Gewoon je refreshrates doorlopen & dan je scherm goed instellen per refreshrate.
Je kunt natuurlijk ook je bureaublad iedere keer aanpassen & scherm instellen.
Meestal heb je per resolutie een andere refreshrate, daardoor krijg je die zwarte balken.
Gewoon je refreshrates doorlopen & dan je scherm goed instellen per refreshrate.
Je kunt natuurlijk ook je bureaublad iedere keer aanpassen & scherm instellen.
Pagina: 1