[XFS] Hoe naar een nieuwe versie?

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Gisteren heb ik een tweede schijf in mn puter gelegd, en zoals aangegeven werd op de SGI site de hele zooi over en weer gekopieerd om van mn ext2 partities een XFS partitie te maken. Tot zover gelukt.
Nu kijk ik op de SGI site, en zie ik een officiele 1.1.0 patch voor kernel 2.4.18, waar ik een onofficiele 1.0.2 patch uit Debian Woody gebruik.
Kan ik nu gewoon die nieuwste kernelpatch erover fietsen en mn oude fs gewoon gebruiken, of mag ik weer gaan heen en weer kopieren?

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 10:02 schreef _JGC_ het volgende:
Nu kijk ik op de SGI site, en zie ik een officiele 1.1.0 patch voor kernel 2.4.18, waar ik een onofficiele 1.0.2 patch uit Debian Woody gebruik.
Kan ik nu gewoon die nieuwste kernelpatch erover fietsen en mn oude fs gewoon gebruiken, of mag ik weer gaan heen en weer kopieren?
Je zou mogen verwachten van wel, tenzij ze duidelijk hebben aangegeven van niet.
Dus als er niks in de readme staat, en na een week is er niks op hun mailinglist te zien, dan zou het te vertrouwen moeten zijn.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Hmm, lezen dus :P
If you want to install a new system to run XFS Linux Release 1.1, you can use the SGI XFS Filesystem 1.0.2 Release system installer, available as an ISO image. You can then upgrade to XFS Linux Release 1.1 using the XFS 1.1 RPMs. For instructions on using the installer, see Installing from the SGI XFS for Red Hat Linux 7.2 Installer.
Maar dan geen RPMs maar kernelpatches :P