Toon posts:

High Quality cooler van de norrod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit ding?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
waarschlijk de imitatie orb van Spire wordt vaker zo genoemd

www.overklokken.nl voor review

Verwijderd

Topicstarter
Nee et is geen orb imitatie
hier een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/processoren/Cooler_HighQuality.jpg

Verwijderd

He die ken ik!
Ligt bij Goris in Delft voor geloof ik fl 35 + BTW.
Is het wat?

Verwijderd

ziet wel ok uit
tenminste als dat koper is die onderkant.
heb je een linkje naar de site? dna kan ik ff naar de specs kijken als die gegeven worden.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik heb dus zo'n ding bij Goris Delft gekocht.

De onderkant is inderdaad van koper. Deze koeler maakt een pokkeherrie: ik was een Golden Orb gewend en die maakte veeeeeel minder geluid.

Mijn ervaringen qua temperatuur kan ik je nog niet geven, want ik moet nog een betrouwbare tempsensor hebben.

Verwijderd

Die koeler ziet er gezond uit. Ik heb een paar van die Spire nep orbs gekocht voor 39,95 per stuk bij perfect systems en die doen het erg goed en zijn stil bovendien.

Verwijderd

Ik heb zo'n Norrod High Quality Cooler op mijn Duron 600@950 en ik ben er zeer tevreden mee. De koeler werkt prachtig, maar je moet wel de meegeleverde coolprut eraf schrapen en vervangen door je eigen hoogwaardige koelpasta, dat scheelt 10 graden. Mijn Duron zit idle op 41 graden en full blast op 46 graden, niet gek voor het koelertje zou ik zeggen.

Verwijderd

Dit is inderdaad geen slecht resultaat 46 graden op full load op 950MHz is zeker niet slecht. Shoot for the Gig zou ik zeggen.
succes.
Pagina: 1