[KaZaA] wil incomplete file niet verder downen

Pagina: 1
Acties:

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 00:38
Zit ik hier al enige tijd te downen aan een vrij grote file, was hij gisteren eindelijk bijna binnen. Nu wil ik het deze morgen resumen .. blijkt dat hij gewoon niet meer in de download lijst verschijnt bij KaZaA? Ik heb imesh ff geïnstalleerd, en als k die opstart, gooit hij de file gewoon weg.

Ik heb niet echt zin om enkele honderden MB's opnieuw te downen :(

Valt dit eenvoudig op te lossen?

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 15:37

neanderthaler

Are friends electric?

Ik ken dit probleem!

Opeens zijn er een paar downloads weg. Ik kan me geen aanleiding herinneren, misschien doet Kazaa(lite) dit wanneer je PC vastloopt en je 'm moet restarten? Zo ben ik Lord of the Rings (95% download van cd1) kwijtgeraakt. :(

• Nephilim
Op dinsdag 25 juni 2002 09:40 schreef neanderthaler het volgende:
Ik ken dit probleem!

Opeens zijn er een paar downloads weg. Ik kan me geen aanleiding herinneren, misschien doet Kazaa(lite) dit wanneer je PC vastloopt en je 'm moet restarten? Zo ben ik Lord of the Rings (95% download van cd1) kwijtgeraakt. :(
Echt wel kl*te als het gebeurt :(
Ik weet ook niet hoe het gebeurd is, ik heb m'n pc gewoon uitgezet deze nacht. Er was dus helemaal geen crash mee gemoeid.

• Dido
  • Laatst online: 05-09 12:47

Dido

heforshe

Als je PC crashed tijden een schrijfoperatie, kan de corrupte files opleveren. Die ziet Kazaa dan waarschijnlijk niet meer als downloads...

Lees net dat-ie niet gecrashed is. Wel eerst netje verbinding verbroken en "netjes" uitgezet?
(Dan weet ik het ook niet...)
Staat het bestand (de incomplete download) nog wel ergens?

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Wie download er nou ook films met kazaa. |:(

Er zwerven zoveel hoaxen rond op kazaa, en zelfs hoaxen met virussen. Oppassen dus.

FTPs zijn meestal veiliger en heb je meestal garantie dat ze compleet zijn.;)

• Nephilim
Op dinsdag 25 juni 2002 09:43 schreef Dido het volgende:
Lees net dat-ie niet gecrashed is. Wel eerst netje verbinding verbroken en "netjes" uitgezet?
(Dan weet ik het ook niet...)
Staat het bestand (de incomplete download) nog wel ergens?
Ik verbreek nooit de verbinding eigenlijk, meteen shutdown en nog nooit problemen mee gehad.
Het bestand heb ik nog wel ja, en ik hou 't nog even bij, just in case.

Verwijderd

heb ik ook is een keer gehad dat ineens aan het einde stopt en dan niet meer verder gaat en opeens is ie weg :'(

Verwijderd

Gewoon geduld hebben!
Bestand komt vanzelf wel weer online!
Ben eens bezig geweest met een filme te dl-en.
Heeft alles bij alkaar ruim 8 dagen gekost voordat ik 'm binnen had.
En JA, hij heeft die file ook ooit wel eens een hele dag niet kunnen vinden.

Verwijderd

Als de gebruiker aan de andere kant niet meer online is dan kun moet je wachten tot ie weer online komt. Zolang als die niet terug komt kun jij je file niet resumen. Maar geloof me, die komt nog wel een keer online als jij ook online bent. Heb ooit 4 maanden moeten wachten op een bepaalde file (de laatste 15KB).

• Nephilim
oudakker en vteuniss: dat is het probleem niet, het probleem is dat de file niet meer in de download lijst verschijnt, dus ook niet als "Searching" of "More resources..". Ik zit gewoon met een onvolledige file die KaZaA niet meer herkent ofzo.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Klopt. Je kan het checken door (bij films althans) het .dat bestand te laden in virtualdub. Ook handig om dit even na een tijdje downloaden sowieso te doen; veel grappenmakers tegenwoordig die zogenaamd recente films op Kazaa zetten terwijl dit na download een ouwe film blijkt te zijn!

• Dido
  • Laatst online: 05-09 12:47

Dido

heforshe

Op dinsdag 25 juni 2002 09:47 schreef Nephilim het volgende:
Ik verbreek nooit de verbinding eigenlijk, meteen shutdown en nog nooit problemen mee gehad.
Het bestand heb ik nog wel ja, en ik hou 't nog even bij, just in case.
Zou ook geen probleem moeten zijn, maar ja...

Dat bestand staat wel nog op de goeie plek neem ik aan? Dan zal het idd op de een of andere manier corrupt geraakt zijn.

Of het mogelijk is om dat te repareren zou ik niet weten. Als iemand daar iets op weet, hou ik me ook aanbevolen :)

Wat betekent mijn avatar?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

probeer ff een andere download directory in te stellen en daar de file naar te verplaatsen

en eventueel terug, als dat niet werkt...

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Op dinsdag 25 juni 2002 09:45 schreef dr3w het volgende:
Wie download er nou ook films met kazaa. |:(

Er zwerven zoveel hoaxen rond op kazaa, en zelfs hoaxen met virussen. Oppassen dus.

FTPs zijn meestal veiliger en heb je meestal garantie dat ze compleet zijn.;)
FTP's heb ik geen verstand van, hoe installeer je dat? Welk programma heb je daar voor nodig? Moet je je daar ergens voor aanmelden?

• Nephilim
Op dinsdag 25 juni 2002 11:24 schreef schaduw het volgende:
probeer ff een andere download directory in te stellen en daar de file naar te verplaatsen

en eventueel terug, als dat niet werkt...
Geprobeerd, en hij is gewoon corrupt denk k. Pseudotrack geeft "UNKNOWN" aan :'(

Verwijderd

*heeele harde trap*

Ik heb hetzelfde probleem, en kan ook geen oplossing vinden.
De suggesties in dit topic heb ik (vergeefs) al geprobeerd.

Is er sinds de topicstart en nu nog een tooltje uitgekomen die dit probleem misschien op kan lossen?
Pagina: 1