Toon posts:

Sony dvp-s7700 dvd software-vastloper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zit met een probleempje: Mijn Sony dvd-speler is er mee gestopt. :( Ik draaide een dvd, druk op stop en heb hem even zo laten staan. (we gingen eten.) Daarna druk ik op eject: Niets. Alleen piepjes als je op om het even welke knop drukt. Met de afstendsbediening ging ie wel open en dicht, dus dvd is er uit. Met de a.b. uit gezet, maar hij wil nu ook met geen mogelijkheid meer aan. Een paar uur de stekker er uit heeft tot nu toe ook niet geholpen. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik dat op kan lossen? Ik durf hem best open te schroeven en de soldeerbout ter hand te nemen, dus da's geen probleem. Hij is overigens niet omgebouwd of zo, maar gewoon ontzettend standaard.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ter reparatie aanbieden bij de winkel waar je hem gekocht hebt lijkt me het verstandigst. Helemaal omdat het een hele mooie en dure speler is. Zou er niet teveel zelf aan klooien, omdat je ws. meer kapot maakt dan je er aan zult kunnen repareren.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel waar, maar wellicht dat er wat slimme lui op dit forum zitten die misschien bij sony werken, of er gewoon veel verstand van hebben, en mij vertellen wat ik graag wil horen, namelijk dat ik 2 pootjes effe door moet verbinden ofzo om het te resetten. ;)