Ik heb een Palm Vx gevonden op mn werk een tijdje terug en niemand heeft zich gemeld daarvoor dus nu ga ik hem zelf maar gebruiken. Aangezien de batterijen opzijn kan ik dus niet in de handheld zelf kijken naar t adres. En aangifte bij de politie lijkt me zinloos, want aan de vissitekaartjes in het mapje te zien komt de persoon ergens uit te noorden, als die dus weet dat hij hem hier in de buurt verloren heeft dan belt die wel direct naar ons bedrijf ipv de politie
Maar goed, ik heb dus totaal geen verstand van die dingen maar nu moet ik in ieder geval een lader hebben, dus waar kan ik die het beste kopen (nieuw/2de hands) en wat kosten die dingen?
Verder, wat is een Cradle? want daar vraagt die om, of is dat de lader, want na de vraag gaat ie gelijk uit.
En alle tips zijn welkom
alvast bedankt!
Maar goed, ik heb dus totaal geen verstand van die dingen maar nu moet ik in ieder geval een lader hebben, dus waar kan ik die het beste kopen (nieuw/2de hands) en wat kosten die dingen?
Verder, wat is een Cradle? want daar vraagt die om, of is dat de lader, want na de vraag gaat ie gelijk uit.
En alle tips zijn welkom
alvast bedankt!