Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Palm Vx gevonden op mn werk een tijdje terug en niemand heeft zich gemeld daarvoor dus nu ga ik hem zelf maar gebruiken. Aangezien de batterijen opzijn kan ik dus niet in de handheld zelf kijken naar t adres. En aangifte bij de politie lijkt me zinloos, want aan de vissitekaartjes in het mapje te zien komt de persoon ergens uit te noorden, als die dus weet dat hij hem hier in de buurt verloren heeft dan belt die wel direct naar ons bedrijf ipv de politie

Maar goed, ik heb dus totaal geen verstand van die dingen maar nu moet ik in ieder geval een lader hebben, dus waar kan ik die het beste kopen (nieuw/2de hands) en wat kosten die dingen?

Verder, wat is een Cradle? want daar vraagt die om, of is dat de lader, want na de vraag gaat ie gelijk uit.

En alle tips zijn welkom

alvast bedankt!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Je zou natuurlijk aangifte kunnen doen, aan de andere kant: zou je ook niet kunnen doen :P

Feit blijft dat je vast meer nuttige replies krijgt als je dat ff weg-edit :)

Dan zal ik dit daarna editten :P

Succes ermee :)

And now the most interresting part of deze grot

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 21:42

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als het geheugen niet gewist is lijkt het me vrij makkelijk om erachter te komen wie de eigenaar is.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeuh.. die cradle heeft die nodig om op te laden? Anders is het over en sluiten met wat nu in het geheugen staat na verloop van tijd (na een week of 2 schat ik nu hij dit vraagt). Btw cradles zijn niet goedkoop.. en meestal niet uit voorraad leverbaar.
Ook gebruik je de cradle om te syncen...met je PC. Ik zou eens op zoek gaan naar dat ding...
Het kan btw zijn dat die persoon net op vakantie is (of was).. dus ik zou toch nog ff rondvragen naar de rechtmatige eigenaar...

Verwijderd

Extra cradles waren gewoon overal los te krijgen voor een palm. Voor de euro waren die zo rond de 110 gulden. Je zou ook een travel set kunnen kopen... sync kabel en oplaad kabel los van elkaar.
En idd als dat ding daar nog geen maanden licht zou het zomaar kunnen dat alles er nog instaat en dan is het verdomd makkelijk uit te vinden van wie die is. (Business card zoeken in adreslijst).
Ik zou toch heel blij zijn als iemand mijn palmpje weer terug zou komen brengen al was het maar voor die 4000 adressen die erin staan.
Je zou een vriend/collega kunnen zoeken die er een heeft en hem even een half uurtje in zijn cradle wil zetten. (Meestal is 10 minuten meer dan genoeg om hem volledig vol te laden).
Ik hoop dat je hier wat verder mee komt

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:37
inderdaad, probeer hem ergens op te laden en te kijken of je dan de rechtmatige eigenaar nog kan vinden. (kan je het niet aan de hand van die kaartjes doen?)
Indien je hem dan nog niet kan vinden moet je bijvoorbeeld ff op www.palmclub.nl kijken voor wat links naar winkels die die cradles (Hetgeen waar je de palm in zet als je hem wilt laden en of wilt syncen).

www.palmshop.nl ofzo was zo'n site d8 ik
suc6 ermee...

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Na kijk, ik heb tegen iedereen op t bedrijf gezegt dat ik hem heb, als de eigenaar nog boven komt drijven, dan kan die hm dus zo bij mij afhalen. Maar zeg nu zelf, zo'n duur ding mis je toch direct en als je dan nog weet waar je hem waarschijnlijk verloren bent, dan ga je daar snel achterna

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 10:20 schreef JesterRace het volgende:
En idd als dat ding daar nog geen maanden licht zou het zomaar kunnen dat alles er nog instaat en dan is het verdomd makkelijk uit te vinden van wie die is. (Business card zoeken in adreslijst).
Ik zou toch heel blij zijn als iemand mijn palmpje weer terug zou komen brengen al was het maar voor die 4000 adressen die erin staan.
Je zou een vriend/collega kunnen zoeken die er een heeft en hem even een half uurtje in zijn cradle wil zetten. (Meestal is 10 minuten meer dan genoeg om hem volledig vol te laden).
Ik hoop dat je hier wat verder mee komt
Een Palm werkt met RAM-geheugen, dus batterijen leeg -> data weg. Mijn Palm was een keer bijna leeg, maar toen bedacht ik 2 dagen later pas dat ik hem op wou laden, maar toen is ie in de tussentijd al leeggelopen en toen was ik alles kwijt.
Dus de owner record zal ook al wel verdwenen zijn.
Pagina: 1