Toon posts:

console uit de US?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ik ga binnenkort naar NY en weet nog van een paar maanden geleden dat consoles daar VEEL I REPEAT VEEL goedkoper zijn...

Ik zat er dus hard over na te denken om op zijn minst een PSONE (voor $39,-) of een Xbox of Gamecube te kopen.
Ik weet alleen niet of dat gaat werken in Nederland. Naast het probleem van de 110V vraag ik me af welke verdere problemen ik kan verwachten?

Is het af te raden wegens.....?? of gewoon gokje wagen?

Bedankt alvast!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-01 14:35

dominic

will code for food

Wellicht wegens europesche spellen die er standaard _niet_ op draaien? |:(

Download my music on SoundCloud

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:09
Nou het grootste probleem zal niet de stroom zijn... daar zijn adapters voor te koop.

Je probleem zullen de spellen zijn. Hier in europa zitten we met PAL games, alle spellen die hier in de winkel liggen zijn PAL. In Amerika is dit anders, daar is het NTSC.

Dus alle spellen die je hier koopt zullen er niet op gaan werken omdat je console uit amerika alleen spellen uit amerika pakt... :(

edit - thnx dominicbout het was NTSC ja :)

Verwijderd

Topicstarter
Hu? ik had juist begrepen dat heleboel mensen lieten ombouwen voor US games? Zoals je begrijpt ben ik echt een newbie in console wereld...

• dominic

dominic

will code for food

Op dinsdag 25 juni 2002 00:55 schreef ^MRT het volgende:
..blaat..

Je probleem zullen de spellen zijn. Hier in europa zitten we met PAL games, alle spellen die hier in de winkel liggen zijn PAL. In Amerika is dit anders, daar zijn het.. *ik ben ff vergeten hoe dat in amerika heet :P *

..blaat..
NTSC

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

behalve 110 volt wat makkelijk op te lossen is
moet je ook denken dat ze ntsc zijn en wij hier pal gebruiken

dus daar ff info over zoeken

maarre... zou je mischien wat voor mij willen meeneme :D
(digicam minolta dimage x, die zijn daar ook goedkoop)

maar nu de euro gunstig staat tov de dollar zou ik het zeker even uitzoeken

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• dominic

dominic

will code for food

Op dinsdag 25 juni 2002 00:56 schreef petey68 het volgende:
Hu? ik had juist begrepen dat heleboel mensen lieten ombouwen voor US games? Zoals je begrijpt ben ik echt een newbie in console wereld...
Kan maar andersom moet je het dus ook doen..

Verwijderd

Topicstarter
Aaaah Jawa ziet handel.....helaas ik mag denk ik blij zijn als ik een uur of twee in een elektronica/gadget winkel kan kijken vrouwen vinden dat in het algemeen niet zo interessant als de nieuwste kleurtjes lippenstift.....

Maar het is waar dat in NY elektronica veel goedkoper is de nieuwste NetMD van Sony was daar $149,- helemaal compleet...

Verwijderd

• Je hebt een vrij nieuwe TV nodig die NTSC ondersteunt. (Europa gebruikt PAL)
• Stroom is anders
• Games moet je importeren maar geen nood. Genoeg websites bieden dit aan bijv: dvdboxoffice.com. De games zijn goedkoper (~55 euro) + geen verzendkosten. Tweede optie is om de Amerikaanse freeloader te bestellen zodat je PAL games kan spelen op je US cube maar deze is helaas nog niet uit.

Dat was het eingelijk wel..

Freeloader voor Xbox weet ik verder niks van af dus don't ask..

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt! het lijkt mij duidelijk dat indien ik daar een console koop ik beter ook maar gelijk wat spelletjes op de kop tik....Anyway Bedankt voor het advies mannen!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

koop gewoon dat ding hier :P ben je van al het gezeur af en kan je meteen gaan spelen

Verwijderd

Topicstarter
Wat zal ik zeggen : "ik blijf een Nederlander als het ergens een duppie goedkoper is...."

Verwijderd

Wel , US GC is goed te doen . Effe stepdownconvertor halen en your set . www.dvdboxoffice.com , daar kosten je games evenveel als hier MET verzending .

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Je moet een voeding hebben die meer dan 350 watt trekt.
een tv die 60 hertz kan.
En een betrouwbare online iwnkel voor je spellen.

Samen staan we sterk!

Pagina: 1