[debian-2.2r6] Na compilen kernel lilo fout....

Pagina: 1
Acties:

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Ik krijg de fout boot.b niet gevonden, terminste daar komt het op neer. Ik wilde de kernel 2.4.18 installeren en kon toen ik make install uitvoerde geen boot.b vinden...terwijl die bij de vorige versie wel aanwezig was (2.2.19). Hoe kan ik dit oplossen? Opnieuw installeren? Ik wil graag usb aan de gang krijgen dus als ik hele tijd van deze foutmeldingen krijg bij het installeren van een kernel vind ik dat heel irri, heeft er iemand een idee?

Another white boy in this movie? Damn!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Staat er in /boot geen file boot.b?

Merk trouwens op dat Potato niet 2.4-ready is.

• blade181

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Hmmm, in de /boot staat geen boot.b terminste niet een boot.b met de goede versie, er staat namelijk wel een boot.b.preserved maar ja die heeft een lagere versie en dan krijg je daar weer een conflict mee. Verder kan ik niet upgraden naar woody omdat ik dan fouten krijg als ik via apt-get een distro-upgrade doe. Dan geven de pakketten fouten aan.

Iemand een andere oplossing?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
als je van potato afwilt en toch geen ranzige apache servers of dergelijke draait, gewoon woody installen gelijk al met kernel 2.4.18 als je dat wilt.
Woody is wel aan te raden, aangezien daar veel meer nieuwe software inzit, en net wat deadinspace al zei potato is niet kernel 2.4 ready :)

• blade181

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Er zijn nog geen iso's van woody, alleen de netinstaller en die bestanden op de servers zijn gewoon corrupt ik krijg woody niet geinstalleerd omdat apt-get fouten gaat maken. Wat gewoon verrekte irri is. Dus heelaas is dit geen oplossing.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Op dinsdag 25 juni 2002 15:41 schreef blade181 het volgende:
Er zijn nog geen iso's van woody, alleen de netinstaller en die bestanden op de servers zijn gewoon corrupt ik krijg woody niet geinstalleerd omdat apt-get fouten gaat maken. Wat gewoon verrekte irri is. Dus heelaas is dit geen oplossing.
woody in /etc/apt/sources.list zetten, en dan apt-get update; apt-get dist-upgrade? Wat gaat er dan fout?
Post anders de errors eens...
Pagina: 1