One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb het hier over het verhaal van warcraft, en dan met name over het einde van het spel.
Denk je dat ik dat dan in de Warcraft 3thread ga posten en dan eventjes voor alle spielertjes die nog met de undead level bezig zijn en dus de laatste level moeten voelen even het einde spoilt?
Je kunt wel zien wie waarschijnlijk nooit mods worden.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
dat verhaal waar je het over hebt, heeft toch met warcraft te maken, en trouwens je kan ook op een andere manier een spoiler posten d.m.vOp dinsdag 25 juni 2002 00:37 schreef athlonkmf het volgende:
Pfoeh... lekker slimmer usertjes hier...
Ik heb het hier over het verhaal van warcraft, en dan met name over het einde van het spel.
Denk je dat ik dat dan in de Warcraft 3thread ga posten en dan eventjes voor alle zielepietjes die nog met de undead level bezig zijn en dus de laatste level moeten voelen even de einde spoilt?
-SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
blaat
lekkere slimme modjes daar...
Verwijderd
Zoiets heet ook wel: Het verhaal open laten voor het vervolg want die komt er als de fans het willen.Op dinsdag 25 juni 2002 00:29 schreef athlonkmf het volgende:
We zien dus dat dat jochie met de lange staart door heleboel lichtjes wordt opengereten, maar wat is nou gebeurt met die Prince Artras? Waar is ie nou gebleven?
En wie is die Lich King nou? Die was toch maar een servant van die staartvent die met level 10 je huisjes kapotmept aan het einde?
Nog eentje: Wat is er gebeurt met Ilidas (ofzo) De held van de Night elfs die gevangen zat
Dit komt waarschijnlijk allemaal aan bod in de uitbreiding.
Precies!Ik heb het hier over het verhaal van warcraft, en dan met name over het einde van het spel.
Denk je dat ik dat dan in de Warcraft 3thread ga posten en dan eventjes voor alle spielertjes die nog met de undead level bezig zijn en dus de laatste level moeten voelen even de einde spoilt?
Tja, het is wel duidelijk dat er een vervolg komt met die prins, maar het is toch wel HEEL vreemd dat Blizzard niet even een hintje op het einde hadden gegeven. Even met een dark stemmetje "Frostmourne hungers" zeggen is al genoeg. Of gewoon een donker gelach.Op dinsdag 25 juni 2002 00:40 schreef ds het volgende:
[..]
Zoiets heet ook wel: Het verhaal open laten voor het vervolg want die komt er als de fans het willen.
Nog eentje: Wat is er gebeurt met Ilidas (ofzo) De held van de Night elfs die gevangen zat
Dit komt waarschijnlijk allemaal aan bod in de uitbreiding.
Nu lijkt het of ze gewoon alles afgekapt hebben tot een goed einde
Schijfruimte op?
Of misschien hard level uitspelen? Pfoeh.. even een maandje vakantie nemen dan
Oh, nog eentje. er gebeurt zeker nog wat met die bijziende elf-turned demon.
Wie was die Illidas ook alweer?
Verwijderd
Even uit het grote topic gevist:
Onderaan in het midden (de non-demon Ilidas)
En dat staartwezen heet Archimonde ofzo..
Het enige wat we weten van de Lich King is dat hij er baat bij had als Archimonde dood ging. Dat Vertelde Arthas namelijk.
Ik wil het niet in het 'grote' topic hebben (das niet leuk
Vooruit, ik slaap er nog een nachtje over
voordat er mensen gaan zeuren, nee dit komt niet omdat het een mod is. Ik ben in dubio
Verwijderd
er veranderd verder niets, je hebt alleen bij credits (in het hood menu) nog een alternatief credits, dan voordat je het spel uitspeelde
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 08:48 schreef zmn het volgende:
Ik neem dus aan dat het spel al geleakt is
lol, half got heeft't al uitgespeeltOp dinsdag 25 juni 2002 08:48 schreef zmn het volgende:
Ik neem dus aan dat het spel al geleakt is
Verder hoeft er ook geen aandacht aan gegeven wortden trouwens, dat het evil niet is uitgeroeit merken we bij wc4 wel weer.
Verwijderd
over 7 jaarOp dinsdag 25 juni 2002 08:57 schreef poohbeer het volgende:
[..]
lol, half got heeft't al uitgespeelt
Verder hoeft er ook geen aandacht aan gegeven wortden trouwens, dat het evil niet is uitgeroeit merken we bij wc4 wel weer.
Toch nog een uitbreiding ???
Will there be an expansion to Warcraft III?
To date, we have not announced any plans for a Warcraft III expansion. We listen very carefully to our player community however, and if an expansion is something that Warcraft III players ultimately demand then we will take that into very serious consideration when planning out what to work on next.
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Verwijderd
Over het einde op Hard moet je dan alleen de laatste missie uitspelen op Hard of gewoon alle missies?? (want je kan de laatste gewoon op hard uitspelen zonder de andere gedaan te hebben of hard of niet
Ik vond het filmpje van Warcraft 2 in de WC3 engine trouwens ook zeer LOL
Alleen laatste missie is genoegOp dinsdag 25 juni 2002 12:49 schreef Maverick-X het volgende:
Over het einde op Hard moet je dan alleen de laatste missie uitspelen op Hard of gewoon alle missies?? (want je kan de laatste gewoon op hard uitspelen zonder de andere gedaan te hebben of hard of niet)
[removed]
dat hebbie mooi foutOp dinsdag 25 juni 2002 12:49 schreef Maverick-X het volgende:
<knip> (met uitzondering van Diablo die werd namelijk uitbesteed) <knip>
der is wel degelijk een expansion for Diablo geweest hij heette Hellfire en je kreeg en een monnik achtige char erbij
heb de expansion zelf niet ben er nog wel naar op zoek om het Blizzard games hier compleet te maken
Verwijderd
bah ok ok you winOp dinsdag 25 juni 2002 13:00 schreef Maverick-X het volgende:
Lees eens goed, ik zei dat die uitbesteed werd. De uitbreiding voor Diablo, die inderdaad Hellfire heeft, is gemaakt door Sierra NIET door Blizzard North of Blizzard zelf.
* Jaguar645 had gewoon beter moeten lezen ipc gelijk replyen
Dit topic is gesloten.
![]()