Slotje aub, heb deze wel weer gezien

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Loopt een halfgod rond die zichzelf erg goed vind (en deze keer ben ik het niet). Zonde dat zoiemand de boel loopt te zieken.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51292/5

Slotje graag

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:03

GaMeOvEr

Is een hork.

Afgezien van een slotje op de thread, lijkt mij een Ban van deheer Ulio en al zijn andere Nicks ook wel erg wenselijk, ik heb het ondertussen wel zwaar gehad met deze gozer, die iedere thread verziekt waar hij zijn neus laat zien.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Waarom een slotje?

Ik (als deelnemer aldaar) wil nu wel voor eens en voor altijd weten wie nu wie is.

Je zou hooguit kunnen stellen dat het inmiddels redelijk off-topic is, maar van mij hoeft ie niet op slot (binnenkort staan we toch op 255 posts en dan houd het vanzelf op).

Kijk, als inderdaad blijkt dat iemand onder meerdere ID's op T.net bezig is, dan heeft Ulio_Da_Genius gelijk, dat moet je (IMHO) niet willen, zeker niet als ie er ook nog veel punten aan overhoud (kan ie ook meer modden), dan wordt het een klerezooi.

Aan de andere kant hebben jullie wel gelijk, daar waar het gaat om de irri-factor. Ik heb vele pogingen ondernomen om één van de Ulio's (want je weet echt niet meer wie wie is, of niet) wat dingetjes duidelijk te maken, maar luisteren: ho maar.

Kijk, mensen als Ulio (met een dermate hoge eigenwijswaarde) blijven toch steeds terugkeren, mijn advies: laat het topic voor wat het is, in de hoop dat de zaken daar voor ééns en altijd geregeld worden, dan ben je er hopelijk weer voor een tijdje vanaf.

Afkappen heeft weinig zin, overmorgen komen ze elkaar weer in een andere draad tegen en dan begint de 'ellende' weer van voor af aan.

Ulio_Da_Genius (Testcase?) en de 'echte' Ulio hebben een beetje mot met elkaar, dus die zoeken elkaar echt wel weer op, nu is het tenminste gecontroleerd, want er is (voor zover ik weet) maar één draad waar ze elkaar gevonden hebben.

/me vind zich ook Godlike :)

• Delerium
  • Niet online
Wel, een slotje...
Iets als Ulio :r moet tegen zichzelf beschermd worden. Een IP-ban gaat niet werken, omdat meneer-zwaar-irritant daar vast wel iets voor vind (hij heeft verder toch niets te doen).

Oeverloos geouwehoer en zelfverheerlijking doet íe maar ergens anders.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Oeverloos geouwehoer en zelfverheerlijking doet íe maar ergens anders[/quote]En da's een probleem, dat doet ie toch niet, let maar op:

Zodra Ulio iets post, hakt Ulio_Da_Genius er op los (en andersom), met name de eerstgenoemde blijft terugkeren.

/me gelooft ineens in re-incarnatie, wanneer iets "sterft" komt het als andere gedaante vrolijk weer terug :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoewel ik zelf ook een (behoorlijk actief :P ) deelnemer van de thread ben, mag de thread van mij best dicht.

Het heeft geen enkele binding meer met wat dan ook, en het gaat ook nergens meer over. (even afgezien van Ulio zijn zelfverheerlijking.)

Dat neemt niet weg dat ik het op zich wel grappig vond, om te zien hoe iemand zo psychisch gestoord kan zijn als hij.

(En dan zelfs nog beweerd er een baan op na te houden, je snapt niet hoe zo iemand kan functioneren in onze maatschappij.)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online
* Delerium voegt toe aan TgF : Onkruid vergaat niet

Helaas.....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 17:49 schreef ecteinascidin het volgende:
/me voegt toe aan TgF : Onkruid vergaat niet

Helaas.....[/quote]Zolang je je er niet heel erg aan gaat irriteren, heeft het (IMHO) een best hoge amusements waarde, ik ga de volledige draad dan ook in boekvorm uitbrengen en ik schrijf er een soap over (ka-tsjing, ka$$a!)...

:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Misschien een nieuw forum ?

Het : "ik-heb-een-hekel-aan-jou" Forum.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Of het : "Zeik-maar-lekker-van-je-af" Forum... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Zeg GaMeOvEr, heb jij een script draaien if_new_topic_then_post_reply.php?

Over snel gesproken (hoor wie het zegt) ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh...

Nee... :)

Maar het is altijd zo lekker rustig op het werk om deze tijd...

Kan ik lekker mijn lievelings-fora afschuimen ! (Lieve Adjes en Modforum)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik hak er niet zomaar op los. Die Ulio mag gewoon verdwijnen wat mij betreft en aan jullie reacties te zien denken jullie er ook zo over. Ik ben nou niet bepaald de enigste die door hem is lastiggevallen en zelfs letterlijk bedreigd. Ik pak hem gewoon terug op Got met z'n eigen domheid. Voor mij is het wel duidelijk wie wie is. TGF: ik wil je wel in vertrouwen mailen hierover, als je dit op prijs stelt.

Verwijderd

ok, stuur maar een mail aan 8< knip 8<

Update:

Ik heb zowel mijn e-mail adres als ICQ nummer niet langer public, ik kreeg te veel bagger en daar had ik geen zin in.

Ik wil best mijn e-mail adres / ICQ nummers geven, maar alleen als daar geen misbruik van gemaakt wordt (en bij sommigen kun je dat risico niet nemen).

Maar Ulio_Da_Genius, heb je ondertussen mijn (zojuist) verwijderde adres nog meegekregen?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmmm....

* GaMeOvEr is ook benieuwd.

Ik heb mijn Email gewoon in mijn profile staan.....

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online
Ben niet zo aktief, maar eigenlijk verwachte ik inmiddels wel een bezoekje van iemand.

Overigens, een soap met Ulio is als een Big Brother, alleen moeten er nog 8 anderen bij voor 100 dagen... wie durft?

[edit], prijs (compensatie?) is een miljoen

Verwijderd

Nee, ik bedank graag voor de eer (dan maar geen ƒ250.000,=)

update: is dat exclusief gevarengeld?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmmzzz....

Dan moet er wel een _HELE GROTE_ geldprijs tegenover staan.... :P

---------------
[update]

1 miljoen ? Dan koop ik gewoon al mijn mede-big-brotheraars om dat we hem als eerste wegstemmen.... Ulio is zooooo geniaal, die gelooft nooit dat hem zoiets gebeurt... :D

[/update]

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online
Ik vrees.... dat al zou Ulio genomineerd worden, dat het publiek hem niet wegstemd....

Orwell heeft gelijk, Big Brother is iets wat niet leuk is.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, het publiek vindt dat soort types altijd leuk om "de spanning" erin te houden... :(

Laat maar, ik skip... :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

TGF, ik heb je mail-adres. Ben nu even heel druk met een klus, maar ik kom er vanavond/vannacht nog op terug!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 19:48 schreef Ulio_Da_Genius het volgende:
TGF, ik heb je mail-adres. Ben nu even heel druk met een klus, maar ik kom er vanavond/vannacht nog op terug![/quote]Dan lees ik hem morgen wel (gelukkig hoef ik 's nachts niet te werken, alleen maar te Tweaken) :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het beste wapen tegen Ulio is volgens mij gewoon hem te negeren en er niet steeds op in gaan. En al helemaal niet uitdagen met beschuldigingen dat hij onder andere nicks bezig is, tenzij je echt 99,9% zeker bent.
Als hij dat al doet dan heeft bannen ook geen zin want dan komt hij gewoon terug (het woord onkruid is al genoemd).

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Check dit maar 'ns ff:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?t=971167352&ID=13661

en lees de reacties van 'Mr Luv'. Dit is Ulio. Dat is niet 99,99% zeker maar 100,00% zeker. Beter Weter! is al wat langer bekend bij ons. Moet ik dit nog toelichten ;)?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Goed, zoals ik al op het moddereter forum gezegd heb zou het best kunnen.
Maar ik meen me wel te herinneren dat Ulio altijd 100% pro-Intel was, of vergis ik me nou? Of is dat verminderd want ik ben na verloop van tijd opgehouden zijn reacties op t.net te lezen.
------
Hmm, uit die laatste zin blijkt wel dat ik eigenlijk geen verstand van zaken heb. Negeer me verder maar. Als iedereen gelooft dat Mr. Luv Ulio is zal dat wel zo zijn.

• Delerium
  • Niet online
Zijn er eigenlijk wel adjes? Of zijn ze zo verstandig om zich hier niet mee te bemoeien?

HEt hebben van een mafkees met meerdere nick's op T.net lijkt mij iets dat wel wat aandacht waard is.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Wees blij dat Ulio zich er niet mee bemoeit! :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmm....

Er staat weer zo'n fantastische reply van Ulio bij....

En nog steeds geen slotje...

irrelevant : Ulio is een hardcore AMD-lover.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1