Waarom een slotje?
Ik (als deelnemer aldaar) wil nu wel voor eens en voor altijd weten wie nu wie is.
Je zou hooguit kunnen stellen dat het inmiddels redelijk off-topic is, maar van mij hoeft ie niet op slot (binnenkort staan we toch op 255 posts en dan houd het vanzelf op).
Kijk, als inderdaad blijkt dat iemand onder meerdere ID's op T.net bezig is, dan heeft Ulio_Da_Genius gelijk, dat moet je (IMHO) niet willen, zeker niet als ie er ook nog veel punten aan overhoud (kan ie ook meer modden), dan wordt het een klerezooi.
Aan de andere kant hebben jullie wel gelijk, daar waar het gaat om de irri-factor. Ik heb vele pogingen ondernomen om één van de Ulio's (want je weet echt niet meer wie wie is, of niet) wat dingetjes duidelijk te maken, maar luisteren: ho maar.
Kijk, mensen als Ulio (met een dermate hoge eigenwijswaarde) blijven toch steeds terugkeren, mijn advies: laat het topic voor wat het is, in de hoop dat de zaken daar voor ééns en altijd geregeld worden, dan ben je er hopelijk weer voor een tijdje vanaf.
Afkappen heeft weinig zin, overmorgen komen ze elkaar weer in een andere draad tegen en dan begint de 'ellende' weer van voor af aan.
Ulio_Da_Genius (Testcase?) en de 'echte' Ulio hebben een beetje mot met elkaar, dus die zoeken elkaar echt wel weer op, nu is het tenminste gecontroleerd, want er is (voor zover ik weet) maar één draad waar ze elkaar gevonden hebben.
/me vind zich ook Godlike