Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
sorry makker,
maar deze is al heel erg oud
maar wel lachu hoe je die koelpaste in rook ziet opgaan!!!
ik heb ff gezocht of het al eens op Got was geweest.. maar kon niets vinden.. vandaar!Op maandag 24 juni 2002 23:09 schreef jorentref het volgende:
sorry makker,
anders sorry.. (maar voor degene die het nog niet hebben gezien is het wel leuk!)
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Stond een keer op de frontpage gepost. Iedereen hier heeft die zo ondertussen wel gezien denk ik.
offtopic dan ermee!
Verwijderd
altijd leuk om te zien... alleen beetje jammer dat ik ook een AMD heb... maar ja heb 3 fan's op me koelblok draaien.. dus die zullen niet zomaar alle 3 tegelijk stoppen.
al gezien
Ben benieuwt wanneer ie het filmpje 'update' en er een 2100+ en een Tbred bij doet
Ben benieuwt wanneer ie het filmpje 'update' en er een 2100+ en een Tbred bij doet
En een koelblok zonder fan koelt ook nog steeds.Op dinsdag 25 juni 2002 09:53 schreef kaasie het volgende:
altijd leuk om te zien... alleen beetje jammer dat ik ook een AMD heb... maar ja heb 3 fan's op me koelblok draaien.. dus die zullen niet zomaar alle 3 tegelijk stoppen.
duurt alleen wat langer dat de proc in de fik staatOp dinsdag 25 juni 2002 10:28 schreef riotrick het volgende:
[..]
En een koelblok zonder fan koelt ook nog steeds.
[This space is for rent]
Verwijderd
Hehe een AMD zien fikken in de real-life is toch gaver
hahaha. En ja dat heb ik al eens gezien en gedaan, het stinkt trouwens enorm.... 
Maar goed dit filmpje is toch al bijna antiek
Maar goed dit filmpje is toch al bijna antiek
Verwijderd
Dit is idd een vrij oud filmpje, zijn wat topics over geweest en het heeft zelfs op de FP van t.net gestaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()