Wie is hier een Palm expert???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11166

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Palm die past bij mijn studentenbudget.
Ik ben me aan het afvragen of ik het beste een 2-hands Palm3 kan kopen van rond de 300 piek of een nieuwe M100. Iemand raad of misschien wel een daadwerkelijk aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12385

Ik heb hier nog wel een Psion 3MX liggen.
Heb inmiddels een Psion 5MX met 16MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489

2nd hand nog te duur.

Visors zijn al te krijgen voor heel weinig met 8 mb

maar zeker een hebbedingverzamelaarventje??

Heb zelf de IIIColor, verveel me rot, gebruik alleen nog maar de agenda af en toe als ik onderweg ben of in vergadering, Waste Of Money i'dd say!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117

kHeb sinds kort de m100. Bevalt prima !!

Vele appz (ook gamez :)) voor te krijgen en dat graffiti -handschrift heb je ook zo onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10717

Heb zelf een Palm V bevalt ook prima en heeft als voordeel dat het OS te flashen is... die m100 heeft dat niet !! Je kunt wel patches in memory laden maar als die echt crashed kun je weer opnieuw beginnen. Die Palm V is volgens mij ook wel voor een redelijke prijs 2de hands uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1241

palm is prettig omdat ie zo klein is.

psion is veel meer een computer.. het is maar wat je leuk vind..

ik heb de palm V en die bevalt me PRIMA, behalve dan dat ik vind dat ie iets sneller zou mogen.. palm 3 is eigenlijk zelfde, en is veel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 11:36
Ik heb sinds kort een Palm IIIe, en ik heb er bewust voor gekozen geen m100 te nemen. Die heeft nl. een kleiner schermpje, voor de rest dezelfde specs, en is duurder.

Hij heeft dan wel palmOS 3.5 i.p.v. 3.1 op de IIIe, maar dat maakt mij niet echt uit.

Op www.cnet.com testen ze die dingen trouwens fanatiek, dus kijk daar eens...

Mijn belangrijkste reden om voor Palm te kiezen was trouwens dat er lekker veel software voor te krijgen is. Je hebt dan wel geen toetsenbordje, maar grafitti went snel en palmOS is erg goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41
Ik heb een Cassiopeia. Lekker goedkoop en niet duur. Ik heb een A20-E palmtop met 80 mhz Hitachi SH3 Risc processor, 8 MB RAM, 640x240 zwartwit scherm CE 2.0 voor 450 gulden.
Eeuhhmmm, goed dat was ff opscheppen :), maar wat ik wil zeggen is dat je ook naar andere merken dan 3Com kan kijken. Casio handhelds zijn trouwens wel iets lastiger te krijgen dan die 3com dingen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 09:12 schreef budi het volgende:
Ik heb een Cassiopeia. Lekker goedkoop en niet duur.[/quote]Dat valt dan 2x mee :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-06 16:51
Zowiets heet tautologie :)

Ik wil zelf ook een Palm kopen. Ik moet er nog een lange tijd mee doen dus ik denk dattik een VII koop.
Pagina: 1