Powered bij meergranenbrood.
Inmiddels na wat gevloek in de kerk (/me use lilo) doet ie ut 
Dat gedoe in de FAQ met de DOS fdisk kan je maar beter overheen lezen... ik kreeg de melding "Missing operating system" daar wordt je ook niet blij van.
Dat gedoe in de FAQ met de DOS fdisk kan je maar beter overheen lezen... ik kreeg de melding "Missing operating system" daar wordt je ook niet blij van.
Je hebt toch iets niet goed gelezen...Op maandag 24 juni 2002 23:18 schreef dystopia het volgende:
Met LILO werkt het anders vrij simpelzelf ook tijdje gebruikt
* picobyte wilde het niet met lilo doen (mag niet vloeken in de kerk) en vervolgens doet ik dus ff simpel met lilo m'n ding.
Ik vloek dus alsnog
na natuurlijk met andere tools bezig te zijn geweest.. waarbij de DOS tool dus een errug lelijk "Missing operating system" antwoord geeft!
Maar gelukkig is er idd lilo voor als er echt geen andere mogelijkheid is ;-)
Verwijderd
Hehe. Tja. If it ain't broken, don't fix itOp maandag 24 juni 2002 23:32 schreef picobyte het volgende:
[..]
Je hebt toch iets niet goed gelezen...
* picobyte wilde het niet met lilo doen (mag niet vloeken in de kerk) en vervolgens doet ik dus ff simpel met lilo m'n ding.
Ik vloek dus alsnog
na natuurlijk met andere tools bezig te zijn geweest.. waarbij de DOS tool dus een errug lelijk "Missing operating system" antwoord geeft!
Maar gelukkig is er idd lilo voor als er echt geen andere mogelijkheid is ;-)
Is dit anders niks:
http://www.prz.tu-berlin.de/~wolf/os-bs.html