AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Zag hem in de wehkamp voor 49,95 of was het de neckermann
*empty*
Zo speciaal is het nie, kost ie bij de GAMMA ook standaard geloof ik.Op maandag 24 juni 2002 22:15 schreef LaMaGRa het volgende:
een kleine dremel met snoer in amsterdam noord voor maar 59.95 + 40 dinge erbij ( speciale actie in adam noord )
Ik dacht er bij de set van 59,95 normaal maar 5 of 25 tools zaten en geen 40 dus is wel andere aktie als normaal mijns inziens.
*empty*
zit er ook een flexibele as bij?
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
is het een echte dremel of een kloon? voor een kloon is het duur want de mijne was maar iets van 30 €.
Woon zelf in Asd-Noord, maar heb mijn dremel netjes via internet besteld.
was iets van 140 Piek met 140 Accesoires.
Geen bezorgkosten.
[url]www.bouwmarktconcurrent.nl [url]
Geen idee wat ie nu kost, maar goedkoop is deze bezorgboer wel.
was iets van 140 Piek met 140 Accesoires.
Geen bezorgkosten.
[url]www.bouwmarktconcurrent.nl [url]
Geen idee wat ie nu kost, maar goedkoop is deze bezorgboer wel.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
gewoon een echte dremel..Op maandag 24 juni 2002 23:20 schreef Mr_x007 het volgende:
is het een echte dremel of een kloon? voor een kloon is het duur want de mijne was maar iets van 30 €.
eenm kleine zwarte dremel met snoer ( en sirieus 40 dinge erbij keb het zelf nog aan een klant verkocht
juh juh mayb mag ik hem voor inkoopsprijs hebbe
da zou ik wel eff vetjes vinde maarja moet nog eff vrage aan me werkgever hij zou erover nadenke 
inkoop prijs van die dinge stelle niks voor echt schrikbarend laag gewoon ze pakke minimaal 40% erop
inkoop prijs van die dinge stelle niks voor echt schrikbarend laag gewoon ze pakke minimaal 40% erop
Pagina: 1