Toon posts:

Technics SA-150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn kamer een technics SA-150 versterker te staan. Gekregen van mijn pa, hij zegt dat het een goede versterker is. Hij heeft hem een hele tijd geleden gekocht. Ik ben aan het zoeken geweest op het internet, maar kon daar weinig vinden, de versterker komt uit 1984. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt zo goed is als mijn vader beweerd. Dus dacht ik dat waarschijnlijk iemand van jullie mij er wel wat meer over kan vertellen. Heb ook even een foto er van gemaakt. Ben er erg benieuwd naar. Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/Radio.jpg

Verwijderd

Hij doet het toch nog steeds?

Dan moet het wel goed zijn.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 15:48

w00Dy

Make soap, not war

mijn technics is 25 jaar oud >:) doet het ook nog steeds :Y)

iemand pics van zo'n oude technics versterker ??

hier vind je vast en zeker links naar vintage sites

Verwijderd

Topicstarter
Die site doet het jammer genoeg niet, staat iets van dat hij ermee op was gehouden omdat iemand het van hem gejat had.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Specs hier.
25 watts per channel, minimum RMS, both channels driven, at 8 ohms from 20-20,000 Hz, with no more than 0.5% total harmonic distortion.

Advanced amplifier circuitry provides the wide dynamic range and frequency response demanded by CD and other digital audio sources. Quartz Synthesizer digital tuning features 14-station random-access preset memory of 7 FM and 7 AM stations. Instant recall and drift-free quartz-referenced reception. Auto-scan tuning and fluorescent digital display. Rear panel CD input jacks. Front panel slide bar and "soft switch" controls. Instant operation with positive click effect.
Lijkt mij wel een feestelijk ding. :)

edit:

Heilige poep, je moet dus geen codetag gebruiken bij zo'n lap tekst. :o :+

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt! Ik had ook al bij google gezocht, maar hij kon de pagina niet openen. Grappig, daar staat hij dan op die foto, de versterker waar ik van kinds af aan tegen aan zit te kijken :).
Pagina: 1