Verwijderd
Stuur je een emailtje naar een site met een sitemap en vraag je hoeveel bezoekers die pagina heeft
Hmmz.. als de navigatie op een site bagger is (wat naar mijn smaak te vaak het geval is) maak ik gebruik van de sitemap. Dan vindt ik meestal wel wat ik zoek.
EV: Leapmotor B10 67,1kWh 2026
* DJ^ kijkt eigenlijk bijna nooit op een sitemap.
Als ik zelf echter een zakelijke website maak dan maak ik hierbij ook standaard altijd een sitemap.
Beetje krom misschien
Als ik zelf echter een zakelijke website maak dan maak ik hierbij ook standaard altijd een sitemap.
Beetje krom misschien
hmmz
inderdaad, als je een goede pagina maakt met een goede navigatie, beledig je jezelf toch wel een beetje met een sitemapOp maandag 24 juni 2002 23:32 schreef Gitarist het volgende:
Hmmz.. als de navigatie op een site bagger is (wat naar mijn smaak te vaak het geval is) maak ik gebruik van de sitemap. Dan vindt ik meestal wel wat ik zoek.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ook al is de navigatie goed, een sitemap biedt toch wel veel overzicht.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Een sitemap is erg handig als er relatief veel pagina's op een website staan. Als je een kleine website hebt met bijvoorbeeld alleen de pagina's Main, Info, Foto's en Contact, dan is een sitemap wel erg overdreven.. Ook is een sitemap erg handig als de navigatie door meerdere niveau's heen gaat en je liever meteen alle onderliggende niveau's wil zien zonder door de hele site te surfen
Pagina: 1