Toon posts:

NVIDIA reference drivers 6.18 t/m 6.xx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door al die gelekte drivers van nVidia was ik even de weg kwijt. Overal en nergens waren die nVidia drivertjes te vinden. Dus..

Ik heb sinds kort die 6.xx drivertjes op een rij gezet. Ok, het is allemaal gepikt, maar toch best wel overzichtelijk, met benchmarks etc..

ps. Laat me weten wat JIJ zou veranderen.
http://nvidiareference.com

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06-2025
Ziet er prima uit, driver uitslagen kloppen, de 626/627 zijn atm het beste, de 631 presteert weer iets eronder (naar mijn mening).

Wat je zou moeten doen....hmm namezero crack :)

Verwijderd

Klopt het dat de 6.27 zijn geoptimaliseerd voor AMD systemen?

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ziet er leuk uit, maar inderdaad, een namezero crack zou leuk zijn, ook heb je bij die utilities, versienummer nog in het nederlands.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
misschien is het een idee om ook de oudere drivers erbij te zetten met dan natuurlijk de TNT 1 en 2 erbij....

Verwijderd

Topicstarter
misschien is het een idee om ook de oudere drivers erbij te zetten met dan natuurlijk de TNT 1 en 2 erbij....

Zorry, maar ik ga niet terrug in the future.

Verwijderd

Topicstarter

ok canard jij je zin.... ze staan erop.

• Canard
tnx!!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>I don't know how come there is such an improvement of around 20% on a BX based board with TNT2 based card but the performance increase is really significant.[/quote]waar kan ik dat dan terugvinden?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 09:34 schreef Canard het volgende:
tnx!!waar kan ik dat dan terugvinden?[/quote]DAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE 6.20 DETONATORS EN DE 6.26 DETONATORTJES..
((VAN 866 NAAR 1000+))

• Canard
wat je erbij kunt zetten is met welk systeem je dit allemaal gebenched hebt...
vandaar dat ik zo zeurde over die TNT enzo... ;)

• Canard
niet dus...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 09:38 schreef Canard het volgende:
niet dus...[/quote]wel dus, canard, als je naar beneden scrollt op de index3 heb je hem staan.

• Canard
nu wel ja ;)
Pagina: 1