de topic zegt het al, ik heb dus last van stof achter het beeldscherm van mijn Panasonic GD-93, ik vroeg me af of dit een bekend probleem was en hoe je het weg kan krijgen, want het openmaken van deze phone is me tot nu toe nog niet gelukt....
Ik heb ook de GD-93, maar er zit geen stof achter mijn display (ik heb hem nu ruim een jaar).
Ik heb hem ook nog niet open weten te krijgen (mijn display zit een beetje los). Die vier schroefjes is natuurlijk het probleem niet, maar je moet hem op één of andere manier openschuiven lijkt het, want de bovenkant zit nogal goed vast - zonder schroefjes of wat dan ook. Ik ben er mee gestopt, want ik beschadig hem anders teveel.
Ik heb hem ook nog niet open weten te krijgen (mijn display zit een beetje los). Die vier schroefjes is natuurlijk het probleem niet, maar je moet hem op één of andere manier openschuiven lijkt het, want de bovenkant zit nogal goed vast - zonder schroefjes of wat dan ook. Ik ben er mee gestopt, want ik beschadig hem anders teveel.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
ja het plastic is heel erg zacht.....maar ik moet nou eenmaal dat stof er achter vandaan krijgen want soms zie ik er bijna nix meer van (ik heb hem nu ook ruim een jaar)