Dat dacht ik ook even. Maar dat werkt niet, want dan blijgt hij toch gewoon chachen ook al zeg ik dat hij nooit moet controleren op nieuwe versiesOp maandag 24 juni 2002 21:19 schreef veldmuis het volgende:
tools
internet options
settings
![]()
en dan doe je dat en dan werkt hetOp maandag 24 juni 2002 21:20 schreef cyspoz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even. Maar dat werkt niet, want dan blijgt hij toch gewoon chachen ook al zeg ik dat hij nooit moet controleren op nieuwe versies
Nee hij cached gewoon door. En de grootte kan ik niet op nul zetten. Kan ik ergens in de reg dat misschien wijzigen?
Je had ipv dubbelposten ook gewoon [topic=533659] kunnen laten verplaatsen, zoals ik vroeg. Dat scheelt jou weer uitleggen en de modjes weer een slotje zetten. Maar goed, dat is voor de volgende keer.Op maandag 24 juni 2002 21:20 schreef cyspoz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even. Maar dat werkt niet, want dan blijgt hij toch gewoon chachen ook al zeg ik dat hij nooit moet controleren op nieuwe versies
En je wilt dus altijd controleren op nieuwe versies
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Sorry ik snapte niet hoe ik het topic moest verplaatsen. Anders had ik dat meteen gedaan. En ik had effe beter moeten nadenken met plaatsen. Maar goed dat terzijde. Ik wil gewoon geen chash meer hebben en ook niet controleren op nieuwe versies. Want ik heb namelijk geen chach meer. En zodra ik zeg nooi op nieuwe versies controleren dan werkt dat niet want dan blijft de browser toch gewoon cachen.Op maandag 24 juni 2002 21:23 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Je had ipv dubbelposten ook gewoon [topic=533659] kunnen laten verplaatsen, zoals ik vroeg. Dat scheelt jou weer uitleggen en de modjes weer een slotje zetten. Maar goed, dat is voor de volgende keer.
En je wilt dus altijd controleren op nieuwe versies
OK, geen probleem. Als je een topic wilt verplaatsen of bijv. een andere titel wilt, kan je dat vragen in [forum=26].Op maandag 24 juni 2002 21:24 schreef cyspoz het volgende:
Sorry ik snapte niet hoe ik het topic moest verplaatsen.
Als een topic dan bijvoorbeeld [WOS] verplaats naar SA noemt (omdat 'ie in WOS staat), zal er vanzelf een modje langskomen om je opdracht uit te voeren
Jaja, wat een macht
Je wilt dus juist niet dat er nooit wordt gecontroleert, je wilt dat 'ie altijd controleert, dus 'bij elk bezoek aan een pagina'Anders had ik dat meteen gedaan. En ik had effe beter moeten nadenken met plaatsen. Maar goed dat terzijde. Ik wil gewoon geen chash meer hebben en ook niet controleren op nieuwe versies. Want ik heb namelijk geen chach meer. En zodra ik zeg nooi op nieuwe versies controleren dan werkt dat niet want dan blijft de browser toch gewoon cachen.
Edit:
Hmja, bedankt voor de constructieve opmerkingOp maandag 24 juni 2002 21:29 schreef SittingDuck het volgende:
chash?
chach? (rook je:P )
cach?
chachen?
cachen! TADA!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Aha, goed ik snap nu schop een modje. Ik leer ooit nog wel eens hoe het hier allemaal in elkaar zitOp maandag 24 juni 2002 21:29 schreef F_J_K het volgende:
[..]
OK, geen probleem. Als je een topic wilt verplaatsen of bijv. een andere titel wilt, kan je dat vragen in [forum=26].
Als een topic dan bijvoorbeeld [WOS] verplaats naar SA noemt (omdat 'ie in WOS staat), zal er vanzelf een modje langskomen om je opdracht uit te voeren
Jaja, wat een macht
[..]
Je wilt dus juist niet dat er nooit wordt gecontroleert, je wilt dat 'ie altijd controleert, dus 'bij elk bezoek aan een pagina'
Edit:
[..]
Hmja, bedankt voor de constructieve opmerking
En ik ben niet zo goed in spelling vandaar dat ik cach iedere keer anders schrijf. Maar iedereen heeft geloof ik wel door wat ik bedoel. En ik wil dat hij nooit op pagina's controlleert. Dus niet elke keer want dan had ik wel gezegt dat ie bij ieder bezoek moet controleren. Ik wil namelijk gewoon geen cach meer hebben. De vraag is hoe fix ik dat?
En een scan in de reg naar cach leverde niet veel boeiends op
Zet 'm op 1 MB...
Een pagina die je download en gerendered moet worden moet nu eenmaal in een cache worden gezet, dat je 'm daarna niet laat vervangen door de meest recente versie (nooit controleert op updates) is weer een ander verhaal
Een pagina die je download en gerendered moet worden moet nu eenmaal in een cache worden gezet, dat je 'm daarna niet laat vervangen door de meest recente versie (nooit controleert op updates) is weer een ander verhaal
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hmmm jah. dat zou kunnen. Maar ik schiet er niks mee op. Ik wil gewoon berijken dat de HD activiteit wordt vermiderd en tevens een stuk minder fragmenteerd. En dat schiet ik nu nog niet op. Die stomme cach is toch wel uit te zetten???Op maandag 24 juni 2002 23:53 schreef BackSlash32 het volgende:
Zet 'm op 1 MB...
Is er echt niemand die een alternatief weet, of kun je de cach niet uitzetten.
Verwijderd
Ik zit nu met de zelfde vraag... is het mogelijk????
En anders... wat is dan het beste oplossing
En anders... wat is dan het beste oplossing
Pagina: 1