VIVO hoe werkt dat nou?

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
hoi allemaal,

Dit is misschien wel vreemd, maar :

Ik heb mijn Geforce 3 nou al bijna een jaar, en ik heb nog steeds niet mijn VIVO functie van de kaart gebruikt, ik ben nou al 5 dagen ermee bezig, en ik heb helaas niet kunnen uitvinden hoe ik het beeld van mijn TV op mijn monitor kan krijgen.

Het enigste wat succesvol was dat ik het beeld van mijn monitor op mijn TV kon krijgen, maar op 60hz werken is niet echt fijn :P

Ik heb de WDM drivers geinstalleerd, maar wat moet ik nu doen?

Kan ik een klein schermpje krijgen op mijn monitor en van daaruit TV kijken?

Hoe werkt dit nou want de handleidingen van Gainward zijn ook waardeloos.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:46

LopeZ

Too much is never enough

Voor VIVO functies zou ik als ik jou was wel gewoon de laatste Gainward drivers gebruiken en niet de Detonator van Nvidia (dan weet je tenminste zeker dat het niet aan de drivers ligt)
Voor de rest werkt de VI hetzelfde als een Tvkaart als ik mij niet vergis, je douwt de tv/coax-kabel in je video in, start je tv kijk programma (vast wel van gainward gekregen/ te downloaden).

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 21:42 schreef LopeZ het volgende:
Voor VIVO functies zou ik als ik jou was wel gewoon de laatste Gainward drivers gebruiken en niet de Detonator van Nvidia (dan weet je tenminste zeker dat het niet aan de drivers ligt)
Voor de rest werkt de VI hetzelfde als een Tvkaart als ik mij niet vergis, je douwt de tv/coax-kabel in je video in, start je tv kijk programma (vast wel van gainward gekregen/ te downloaden).
hoe heet zo'n programma, want bij mijn video kaart is volgens mij niet zo'n progje geleverd

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:46

LopeZ

Too much is never enough

Kijk hier eens, denk dat het de onderste is. Kan het ook niet gewoon met Dscaler? Je moet wel weten welke tunerchip je hebt, anders kan je het niet goed instellen.