Toon posts:

Xplay niet meer gratis, alternatieven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu al een aantal maanden een Ipod en altijd gebruik gemaakt van de mediafour software: www.mediafour.com/xplay .
Maar nadat ik vanmiddag mijn Ipod aansloot op mijn firewire kaartje gaf Xplay de melding dat ik moest betalen! :(. Ik kon een license kopen voor 29,95$ :(. Ik kan nu dus ook helemaal niet op mijn Ipod komen of er gegevens (mp3) heen sturen.
Heeft iemand alternatieven of moet ik echt over gaan tot het betalen van dit bedrag.. Of moet ik w8'en tot een "niet-legale-update ;)"

Graag jullie reactie's mede Ipod gebruikers.

PS. Ik ben doltevreden over mijn Ipod op zich :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf hier nu al wat gevonden: http://www.ephpod.com/

UIterpino zoek ik verder, andere mensen?

Verwijderd

Topicstarter
Skupje

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18
Wou je zeggen dat bij een apparaat geen software wordt geleverd om data uit te wisselen :?
Althans software die je altijd kunt blijven gebruikten

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 22:19
Op dinsdag 25 juni 2002 16:50 schreef klaasbram het volgende:
Wou je zeggen dat bij een apparaat geen software wordt geleverd om data uit te wisselen :?
Althans software die je altijd kunt blijven gebruikten
ipod is gemaakt voor mac, niet voor pc.
topicstarter: google/got search, staat genoeg in

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 16:56 schreef bolleh het volgende:

[..]

ipod is gemaakt voor mac, niet voor pc.
topicstarter: google/got search, staat genoeg in
Uiterpino heb ik deze gebruikt, maar verder dan Xplay en Ehpod kom ik niet. Ligt het aan mij :?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 12:35

Beaves

Usque ad Finem

Klopt, ephpod en Xplay zijn de enige twee programma's voor Windows.

Maar als alle geruchten waar zijn komt Apple halverwege volgende maand met een Windows variant uit van de iPod en dus ook met software :)

(Ik heb trouwens een probleem met Xplay, ik kan geen mp3's van de iPod naar de HDD kopieëren binnen Xplay, wat erg irritant is).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb gisteren zowaar betaald voor een stukje software, vrij uniek. Ik heb eerst Ephpod gebruikt, maar hoewel dat gratis is heb je daarvoor ook MacOpener of Macdrive nodig en die zijn beide niet gratis. Verder vond ik Xplay na ff wennen best wel handig en $29,95 vind ik persoonlijk best een schappelijke prijs.

Zijn er trouwens mensen die de connectionkit voor €15,- administratiekosten al hebben aangevraagd? Kan de URL ff niet vinden maar die koppie-peest ik er straks wel ff in.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ephpod + macopener/macdrive werkt prima bij mij
deze combi is gratis...

met een klein crackje :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 07:53 schreef OzBoz het volgende:
Ik heb gisteren zowaar betaald voor een stukje software, vrij uniek. Ik heb eerst Ephpod gebruikt, maar hoewel dat gratis is heb je daarvoor ook MacOpener of Macdrive nodig en die zijn beide niet gratis. Verder vond ik Xplay na ff wennen best wel handig en $29,95 vind ik persoonlijk best een schappelijke prijs.

Zijn er trouwens mensen die de connectionkit voor €15,- administratiekosten al hebben aangevraagd? Kan de URL ff niet vinden maar die koppie-peest ik er straks wel ff in.
Connectionkit?
En Mooooody kun jij me misschien even mailen op putlucht@gmx.net ? :P
Pagina: 1