Verwijderd

Topicstarter
Zoals de meesten tweakers misschien al weten, zijn er 3 merken van memorysticks op de markt, namelijk: Sony, Lexar en Sandisk, nu heb ik gehoord dat de MS van Lexar een snellere leessnelheid heeft. :?
Dus als iemand kan bevestigen dat de MS van Lexar inderdaad de snelste is, dan weet ik welke MS ik kan gaan bestellen. :) :7

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Bij CF is Lexar sneller dan Sandisk, dus het lijkt me niet heel vreemd als dat bij MS ook zo is :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Ik geef hem maar een trap, even kijken of er al nieuwe ervaringen zijn...

Verwijderd

Ik heb een 128 MB Lexar MS. Geen idee hoe de snelheid is vergeleken met andere merken, maar ik vind hem sneller dan ik had verwacht moet ik zeggen.

Verwijderd

En hoe zit het met BETROUWBAARHEID? geen mislukte foto's enzo?

Verwijderd

Heb zelf een 128mb mem stick van sandisk, deze is in mijn ervaring even snel als de sony stick

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03
Ik sluit me aan bij johanc, ik merk niet echt verschil tussen mijn Sony MS en mijn Sandisk MS.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 17:29:
En hoe zit het met BETROUWBAARHEID? geen mislukte foto's enzo?
Nee, nog nooit iets mislukt.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kunt het testen met VFSMark....

Verwijderd

OK, bedankt voor de replies... Op zoek naar SanDisk / Lexar Dane Elec dan maar!

Verwijderd

Nog een ding, de Dane Elec 6-in-1 combo reader werkt momenteel nog niet met een Lexar memorystick. Ik heb het zelf ondervonden op mijn werk. Qua betrouwbaarheid van foto's of data maakt het niet uit.

Verwijderd

Is ok, ik gebruik alleen maar de USB mode vanuit de camera.

Je krijgt trouwens 10 jaar garantie heb ik begrepen. Maar daar heb je weer zo weinig aan als je foto's weg zijn!
Pagina: 1