Ik heb een XP 1800 en een spire copperking koeler, maar ik heb een vriend van mij de koelpasta erop laten smeren. maar hij heeft de core volledig met koelpasta afgesloten en nu bereikt mijn pc idle een temperatuur van 50 graden. en bij temperaturen van rond de 50 graden gaat hij flippen en start steeds opnieuw op. bij lagere temperaturen niet. zou dat liggen aan teVEEL koelpasta? want ik heb al 2 extra casefans in mijn kast.
mjah dat lijkt me best vaag....50 graden is niet extreem hoor voor zo een ding...vooral niet als het een beetje warm isen bij temperaturen van rond de 50 graden gaat hij flippen en start steeds opnieuw op.
heel de core moet trouwens vol met koelprut zitten, dus dat lijkt me perfect eigelijk!
zolang het niet TE dik erop zit natuurlijk
Verwijderd
koelpasta is om kontact te maken tussen de cooler een de cpu waar die 2 geen kontact maken met elkaar. Dit is dus alleen door oneffenheden.
Je moet dus zo MIN MOGELIJK coolpasta gebruik.
Je moet dus zo MIN MOGELIJK coolpasta gebruik.
Te veel koelpasta zorgt voor een te grote weerstand.
Gebruik minder koelprut
Gebruik minder koelprut
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Gewoon ff de koelpasta deraf halen (neem aan dat die vriend het op de cooler heeft gesmeerd 
Zo niet dan heb je een probleem
Daarna doe je een HEEL klein laagje op je koelblok klik derop en klaar
Zo niet dan heb je een probleem
Daarna doe je een HEEL klein laagje op je koelblok klik derop en klaar
Pagina: 1