zou die het aan kunnen op divx dvdrips full beeld af te spelen zonder schokking op de tv
OS windows XP
128mb pc100 geheugen
533mhz intel celeron
Iemand??
OS windows XP
128mb pc100 geheugen
533mhz intel celeron
Iemand??
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
ik denk dat het zeuren wordt, zal wel eerder een 4MB nodig hebbenOp maandag 24 juni 2002 20:29 schreef bobo1on1 het volgende:
Volgens mij trekt divx niet zo veel van je videokaart, een pci kaart van 2 mb zou het nog moeten doen.
Of lul ik nou
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
ligt meer aan de resolutie enzoOp maandag 24 juni 2002 20:41 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
ik denk dat het zeuren wordt, zal wel eerder een 4MB nodig hebben
Videokaart is wel degelijk van belang; wij hebben in onze Pentium 233MMX een S3 virgeDX gehad met 4MB en de PC kon echt geen DivX afspelen. Toen we de S3 vervangen hadden door een Riva128 ging het ineens perfectOp maandag 24 juni 2002 20:29 schreef bobo1on1 het volgende:
Volgens mij trekt divx niet zo veel van je videokaart, een pci kaart van 2 mb zou het nog moeten doen.
Of lul ik nou
Verwijderd
weet niet wat voor een divx je heb gehad maar heb toch al een aantal keer mee gemaakt op mijn cel II 700 dat het toch niet helemaal perfect uit zag .. op een gf2mx.Op dinsdag 25 juni 2002 00:40 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
Videokaart is wel degelijk van belang; wij hebben in onze Pentium 233MMX een S3 virgeDX gehad met 4MB en de PC kon echt geen DivX afspelen. Toen we de S3 vervangen hadden door een Riva128 ging het ineens perfect(op een P1 233MMX nogwel
)
Tsja, ik kan er ook niks aan doenOp dinsdag 25 juni 2002 00:44 schreef Jurien het volgende:
[..]
weet niet wat voor een divx je heb gehad maar heb toch al een aantal keer mee gemaakt op mijn cel II 700 dat het toch niet helemaal perfect uit zag .. op een gf2mx.
Verwijderd
Blog (Linux-related)
Verwijderd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat heeft er weinig mee te maken. Tv-out poept altijd 50Hz uit (in Amerika 60Hz).Op dinsdag 25 juni 2002 07:17 schreef LuNaTiC het volgende:
op mn oude onboard kon dat ook prima... als je maar zorgt dat je resolutie - en nog belangrijker - je refresh rate niet te hoog is.
Aangezien oude TV's toch op 50 Hz draaien kun je een Divx makkelijk op 60 Hz draaien. Dan hoeft je systeem minder het beeld te ververser en verloopt het dus vloeiender.