Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
oei, volgens mij kun je die link beter snel editenOp maandag 24 juni 2002 20:29 schreef kaasie het volgende:
kijk effe op www.***********.com
nee dit is niet die zoeksite altavista
staan veel van dit soort proggies op
Google eens op "revelation" , de naam van een van die mooie progsels.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
ik heb er wel een, maar krijg ik geen probleem met de mods als ik die post 
Ivm met passwordhacking ofzo...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
wel?? is een security site, goed er staan ook iets mindere dingen op. Maar grote deels allemaal security tips voor bijv. systeembeheerders enzo.. dus is niet illegaal ofzo volgens mijOp maandag 24 juni 2002 20:42 schreef jcross het volgende:
[..]
oei, volgens mij kun je die link beter snel editen
Verwijderd
De programma's die wij opgaven zijn volkomen legaal, iedereen kan zijn password vergeten als windows het altijd automatisch voor je invult. Ga je bijvoorbeeld over naar een andere computer dan heb je het weer even nodig, en dan is zo'n proggie reuze handig.Op maandag 24 juni 2002 21:00 schreef SWINX het volgende:
ik heb er wel een, maar krijg ik geen probleem met de mods als ik die post
Er staat idd veel interessants op. Maar ook vele links naar dingen die niet zo aardig zijn. Haal voor de zekerheid maar weg, een Officiele Waarschuwing is ook zo lullig. Bij twijfel even een modje ICQ'en of zo voordat je het plaatst...Op maandag 24 juni 2002 21:01 schreef kaasie het volgende:
[..]
wel?? is een security site, goed er staan ook iets mindere dingen op. Maar grote deels allemaal security tips voor bijv. systeembeheerders enzo.. dus is niet illegaal ofzo volgens mij
Edit: en het is al voor je gedaan door OProg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Oeps, hij bedoelde vast .nlOp maandag 24 juni 2002 21:31 schreef adfundum het volgende:
Heeft hij hem veranderd in een link naar een commerciele webhostingsite, Mag dat wel?
Maar topicstarter: zoek eens op sterretjes, 'sterretjes wachtwoord' of 'sterretjes password'.
Zie dus bv [topic=334537]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
zag dat het niet mocht die web url. ThanksOp maandag 24 juni 2002 20:29 schreef kaasie het volgende:
kijk effe op http://www.sesamstraat.nl
staan veel van dit soort proggies op
[EDIT]
Deze ook.nl dan
Deze kan wel dicht imho 
Beetje een grensgevalletje voor GOT en ik denk dat hier met Google/search/enz al veel op te vinden is
Beetje een grensgevalletje voor GOT en ik denk dat hier met Google/search/enz al veel op te vinden is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()