Toon posts:

kpn qwest's netwerk down kan dit nog wel????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=18696 na het lezen van dit artikel vroeg ik me de volgende dingen af:

is het nu nog mogelijk om via kpn nu een 155 mbit of een dergelijk soort lijn te huren?>

en klopt het dat het netwerk van kpn qwest er nog wel ligt alleen dat het niet gebruikt wordt? en zo ja voor hoeveel zou je het bijv kunnen opkopen? (vast een stuk minder omdat er geen trafic over heen gaat meer)

alvast bedankt

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een alternatief heb je niet want de rest v/d telecom bedrijven is ook bijna failliet.
Ik zou gewoon KPN erover mailen met deze vraag erin, die weten vast wel meer.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:44

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tuurlijk kan je bij kpn een 155 mbit huren die zijn niet van qwest hoor. Datis gewoon een stukkie glas vanaf de POP (lees centrale) naar je huis toe. Vervolgens wordt je op de Internet backbon gekoppeld. De vraag is natuurlijk wel of je wel naar alles de maximnale snelheid zal kunnen halen omdat er een stukkie backbone mist. Maar stel dat je een of ander site in korea niet met 155 mbit kan benaderen dan ga je kpn toch niet de schuld geven. Je zal echter wel met zijn alle heel snel tweakers.net kunnen benaderen. Die staat toch in nederland

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Het KPNQwest (zie oa planet multimedia) netwerk draait nog, je kan uiteraard geen nieuwe contracten meer afsluiten.