Compaq presario 2292 voeding

Pagina: 1
Acties:

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025
Een vreemd verhaal, maar dit is wat ik wil doen : mijn pc laten booten van zodra ik er 220 volt op zet (dus zonder op power knop te duwen).

Mijn compaq presario 2292 heeft een voeding van een zeer vreemd type. De voeding is 75 Watt, en heeft 3 connectors. Je kan het een beetje vergelijken met 1 AT connector, maar dan 3 keer. Dit kastje werkt via een soort softwarematige switch (via mobo) om de pc aan te zetten, en als jer er 4 seconden of zo op duwt, valt hij ook terug uit. Dit doet met heel sterk denken aan ATX, maar dan dus zonder de typischie ATX connector.

Moest het ATX geweest zijn dan was er geen probleme, dan had ik gewoon groen met zwart doorverbonden en startte hij altijd op van zodra ik er 220 volt op zette.

Is er misschien iemand die heir meer over weet, of die een idee heeft over welke voeding ik het heb ? Ik hoop echt dat alles duidelijk is, want ik heb vandaag schrijfproblemen

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
dan zul je toch echt met meer info over die voeding op de proppen moeten komen.

Wellicht doet een speurtocht in het BIOS een leuke ontdekking.

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025
in de BIOS heb ik niks gevonden, het typenummer van die voeding intikken gaf geen resultaten in google, wel heb ik een vervangstuk nummer en dit is het volgende :
337373-001 , maar er staat dus geen uitleg bij, en daar word ik dus wederom niks wijzer van. Het is een voeding van het merk Hipro.

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test