Toon posts:

[XBOX] Munch Oddysee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb het spel much oddysee op de x box gespeelt en nu wil ik die geluidjes !!! ( Ze zijn kewl !! )

HEb jij de geluidjes ? zoals "You better stay ere " e.d van munch .. then plz reply !

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Dat mag denk ik niet gevraagd worden hier, aangezien er copyright op die sounds zit. Maar dit weet ik niet 100% zeker.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

die geluidjes wil je hebben :S

you bettah stay here
Get em!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Je kan zeggen dat ze voor backup zijn voor als je originele cd het begeeft,dan heb je tenminste nog de geluidjes :P

Kun je de Xbox niet op je geluidskaart aansluiten en dan rippen ? (is wel wat werk en timing)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Graaf de bandrecorder van je oma nog eens op.

nikszolekkeralss.exe

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

hou gewoon een goedkoop euroland microfoontje bij je speakers als je aan het spelen bent, en neem het op met de windows geluids recorder
simpel en werkt goed (ik heb het zelf gedaan met het gameboy pokemon liedje en tetris (nostalgie dat tetris)

This space is occupied

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Sluit anders met audio kabeltje de koptel.uitgang van tv aan op je ingang voor Mic lukt denk ik ook :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 00:35 schreef Albinoraptor het volgende:
Sluit anders met audio kabeltje de koptel.uitgang van tv aan op je ingang voor Mic lukt denk ik ook :)
en nog betere kwaliteit ook! :)
Pagina: 1