2e email adres gmx.net

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:54
Ik ben dus niet zo goed in duits en heb net een account aangemaakt bij gmx.net

Nulde ik een wat formeler adres en een normaal adres want je zou daar 2 mail adressen kunnen krijgen. nu kun je optzionen wel iets met een mail adres doen alleen is dat je 2e aanmaken of is dat je hoofd adres wijzigen?

ook stuurde ik net via een andere account wat mailtjes om te testen alleen deze zijn nog niet aan gekomen en meestal komen die meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:59
Op maandag 24 juni 2002 19:07 schreef juanp het volgende:
Ik ben dus niet zo goed in duits en heb net een account aangemaakt bij gmx.net

Nulde ik een wat formeler adres en een normaal adres want je zou daar 2 mail adressen kunnen krijgen. nu kun je optzionen wel iets met een mail adres doen alleen is dat je 2e aanmaken of is dat je hoofd adres wijzigen?

ook stuurde ik net via een andere account wat mailtjes om te testen alleen deze zijn nog niet aan gekomen en meestal komen die meteen aan.
http://babelfish.altavista.com

verder heb ik geen antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik wilde eigenlijk zeggen: zie jij deutsch staan???

maar dat klopt dat staat er niet er staat german (nu ik goed kijk). ik ga het zo even proberen )(dankje)

edit:
daar kom je nog niet veel verder mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn Duits is redelijk, maar ik snap er ook weinig van. Het lijkt erop dat je je email-adres kunt veranderen, maar eentje toevoegen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
oke, ik ben erachter. ik heb het maar geprobeerd op de gok :)

zo maak je dus die 2e aan je kunt daar gewoon je 2e "naam" invoeren en dan krijg je ook dat adres erbij, onder dezelfde pop3 inbox.

misschien wel een makkelijk topic voor meerdere mensen die zoiets willen als ik. :)

edit:
het werkt inmiddels allemaal