Carhifi info voor Rodec Versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Ik wil binnenkort wat nieuwe carhifi kopen en nu ben ik in een krantje een Rodec Versterker tegen gekomen.
Het typenummer staat er niet bij maar hij is 4x50w.
Ze zeggen dat het een amerikaans topmerk is en hij zou 1200E nieuw moeten kosten.

Heeft iemand hier nog wat info over en als het geen goede versterker is, wat zijn dan goede car versterkers??

Verwijderd

Tja, zit niet helemaal in de sferen, maar als ik 1200E hoor voor 4x50 wat dan klopt er iets niet, zou eerder zeggen 120E, en dan is dat nog veel...

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Op maandag 24 juni 2002 19:10 schreef Hermanator het volgende:
Tja, zit niet helemaal in de sferen, maar als ik 1200E hoor voor 4x50 wat dan klopt er iets niet, zou eerder zeggen 120E, en dan is dat nog veel...
en hij zou nu dan 150E kosten.

Dus het is niks?
Weet je voor mij een andere goede versterker, Becker enzo

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 15:48

w00Dy

Make soap, not war

Rodec, als dat hetzelfde merk dat ook mengpanelen maakt, is wel degelijk belgisch.
en topkwaliteit...

• Sabian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11-2023
nou dan zou ik toch een HiFonics Europa nemen, die koste 1200 Gulden dus nu zoiets van 550E..

4x 50Watt RMS @ 10.4V
1ohm stabiel..

En als je nog iets minder geld wil uitgeven kijk dan een naar MTX.

Als je in de buurt van R'dam woont, ga dan eens kijken bij
JM Car Hifi ( www.jmcarhifi.nl )
Of kijk op hun site bij de versterkers dan zie je een overzicht per merk met daar bij het vermogen..

Suc6.

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:51
Of is het Rodek met een K? Dan zou het deze kunnen zijn :

Afbeeldingslocatie: http://www.acr.ch/rodek/r480i.jpg

Verwijderd

Rodek is geen slecht merk. Beetje vergelijkbaar met Caliber denk ik, misschien net een tikkie beter.

€1200 nieuw lijkt me stug. Voor €1200 zou ik dan een dure HiFonics of Soundstream Da Vince of Tarantula ( zoiets schrijf je het meen ik :? ) kopen. Dit zijn echt top amps.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:51
Als het inderdaad de Rodek met een K is is het gewoon een middenmotor merk. In de ACR handel word het onder het EMPHASER geplaatst, prijzen zijn daar ook naar. Die 4-kanaals zou op een 300 euro komen geloof ik. Toch wel een leuk versterkertje voor een zacht prijsje.
Pagina: 1