Is het mogelijk om een Homepage in te richten?
Ja dat is geïntegreerd in het abonnement. Wij noemen dit WebSpace. U krijgt hiervoor 5 MB tot uw beschikking. Dit is ruimte op de @Home-computers voor het publiceren van uw webpagina's. Wij leveren ook een teller en een gastenboek en houden de statistieken voor uw WebSpace bij
idd, staat gewoon op hun site tijdens t activeren van je webspace, je kunt natuurlijk wel 5 gratis account aanmaken, en dus een totaal van 25 mb krijgenOp maandag 24 juni 2002 19:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Je kunt bij @home maar 3 mailadressen (+webspace) aanvragen. 1 hoofdaccount en 2 'sub-accounts'. Je kunt dus ook maar 3x5 = 15 mb webspace gebruiken.Op maandag 24 juni 2002 19:08 schreef Super_ik het volgende:
idd, staat gewoon op hun site tijdens t activeren van je webspace, je kunt natuurlijk wel 5 gratis account aanmaken, en dus een totaal van 25 mb krijgen
ja nou leuk ,nu heb ik dus nog 1 sub account ,maar lukt me niet om daar mee in te loggen op de webspace van @home.Op maandag 24 juni 2002 19:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Je kunt bij @home maar 3 mailadressen (+webspace) aanvragen. 1 hoofdaccount en 2 'sub-accounts'. Je kunt dus ook maar 3x5 = 15 mb webspace gebruiken.
Ok, wat gaat er mis? Vergeet niet dat je webspace (ook bij subaccounts) moet activeren heOp maandag 24 juni 2002 19:10 schreef Galaxis het volgende:
ja nou leuk ,nu heb ik dus nog 1 sub account ,maar lukt me niet om daar mee in te loggen op de webspace van @home.
ok ,het is opgelostOp maandag 24 juni 2002 19:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ok, wat gaat er mis? Vergeet niet dat je webspace (ook bij subaccounts) moet activeren he.
Pagina: 1