Toon posts:

AMD XP garantie @ Gistron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een kt3 en een xp1800 bij gistron besteld, en ja allebei dus kapoet.Alles opgestuurd, krijg ik 3 dagen later mobo terug helemaal perfect, maar geen cpu.Ze zeiden van ja die moest terug naar de fabrikant.Ik krijg geen antwoord hoelang dat ongeveer gaat duren, weet iemand hoelang dat dus ongeveer zal gaan duren.Ik kan niet wachten, anders koop ik gewoon een nieuwe.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bel gistron op ofzo? Je weet wel, met een telefoon, dan toets je het nummer in en vraag je het. Krijg je sneller antwoord als met email :)

Verwijderd

Ga de volgende keer langs, dat helpt een hoop. Ik kreeg namelijk gelijk een nieuwe mee, toen ik langs ging.

Ik heb ooit een keer eentje naar Gistron opgestuurd, en dat duurde ongeveer een week of 2. Ik weet niet of dat die naar de fabriek is gegaan, feit was weldat ik een nieuwe kreeg. Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar in de mail werd gezegd dat ze afhankelijk zijn van de fabrikant, dus ja.Ik vroeg me af dus of iemand hier ervaring mee heeft hoelang dat ongeveer gaat duren.Dus ff kort samengevat de cpu is naar AMD i guess?

en uhhh Gistron is niet om de hoek zeg maar, zeker niet voor een scholiertje die geen vervoer heb :S

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Meestal zal zoiets 3 tot 6 weken duren

Oh ja joh!!!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Damnit, ik wou deze week nog bij Gistron bestellen!
Toch maar even heel goed de shopsurvey doorlezen (nog niet gedaan).

En als ie teruggaat naar AMD kun je inderdaad wel op een paar weken rekenen, en als je pech hebt zegt AMD ook nog dat je hem zelf gemold zou hebben (of erger, AMD stuurt een nieuwe maar Gistron stuurt die niet naar jouw door een "administratief foutje").

Ik hoop voor je dat ze opschieten!

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Ajoh, gistron is wel goed daar blijf ik bij.Heb deze week weer iets besteld bij ze.Alleen met procs doen ze iets langer omdat dat terug moest worden gestuurd.Mijn MSI kaduuk, ik opsturen de vrijdag en was Dinsdag al weer terug das snelllll.Alleen die XP nog, is wel begrijpelijk.Gaan ze kijken i guess of ik um niet gemold heb.Maar dat is niet zo dus, anders is er altijd nog Ook dat Nog :)

Verwijderd

kheb vorige week een systeem samen laten stellen bij Start-Up Service uit de pricewatch ,reacties daar waren goed en inderdaad snele reacties en goede service kheb mijn puik systeempje lekker staan zoemen naast me...
Ook AMD hopen dat er niks meem is gaat,klok hem niet over nog :)
Pagina: 1