w00t
Zondag a.s. is de finale. Nog niet dus.Op maandag 24 juni 2002 18:48 schreef [Airwolf] het volgende:
Bij mijn weten is het wk toch nog niet afgelopen ?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Maar wat bedoel je met maandag in de topictitel? dan wil je al het nieuwe thema in gebruik nemen? dat lijkt mij wel erg snel, aangezien de WK finale zondag is. De dagen daarna gebeuren meestal nog genoeg dingen.
Verwijderd
auto&wk forum.. dat is de opzet van deze topic toch niet
Op maandag 24 juni 2002 18:49 schreef Ferdo het volgende:
Zondag a.s. is de finale.
En wanneer is de finale nouOp maandag 24 juni 2002 18:50 schreef Garfield het volgende:
aangezien de WK finale zaterdag is.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Op maandag 24 juni 2002 18:53 schreef kaasie het volgende:
[..]
mooie vrouwen kan je nooit genoeg krijgen
enne maandag-> dan begint me vakantie
/me leuke topic naam: Waar gaat de tweaker naar toe in zijn vakantie?
je hebt 50% kans als je tv gaat kijken... hahaOp maandag 24 juni 2002 18:52 schreef ChristuS het volgende:
[..]
[..]
En wanneer is de finale nou![]()
Misschien 2x een finalen??
edit:
klote zooi met die edit.. post ie 2 keer hetzelfde... mensen sorry
Ben bang dat onze huiskat ernaast zit. Anders zit de Telegraaf er ook naast, natuurlijk.Op maandag 24 juni 2002 18:52 schreef ChristuS het volgende:
[..]
[..]
En wanneer is de finale nou![]()
Audioscrobbler profile
Op maandag 24 juni 2002 18:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ben bang dat onze huiskat ernaast zit. Anders zit www.telegraaf.nl ernaast, natuurlijk.
Ja dat was voor de vorige vakantie, nu weer nieuwe ronde, nieuwe prijzen en nieuwe vakanties.Op maandag 24 juni 2002 19:00 schreef RobbertC het volgende:
Volgens mij is er al een vakantie thema forum geweest
En volgens www.fifaworldcup.com is het ook op zondag. Overtuigd?Op maandag 24 juni 2002 19:00 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
De Telegraaf geeft ook geen zekerheid natuurlijk hè.
Audioscrobbler profile
Vorige vakantie ?Op maandag 24 juni 2002 19:02 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ja dat was voor de vorige vakantie, nu weer nieuwe ronde, nieuwe prijzen en nieuwe vakanties.
Het vorige vakantieforum was in het voorjaar ?!?!?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Op maandag 24 juni 2002 19:05 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Vorige vakantie ?
Het vorige vakantieforum was in het voorjaar ?!?!?
joh toch?? denk ook niet dat er veel tweakers in het voorjaar op vakantie gaan..Op maandag 24 juni 2002 19:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel degelijk in het voorjaar (toen het Themaforum als vast forum werd geïntroduceerd). Gedurende twee weken. Maar het liep niet echt storm, toen.
Wel degelijk in het voorjaar (toen het Themaforum als vast forum werd geïntroduceerd). Gedurende twee weken. Maar het liep niet echt storm, toen.Op maandag 24 juni 2002 19:06 schreef kaasie het volgende:
[..]
nee vorige zomervakantie
Audioscrobbler profile
Ik dacht dat de 30e op een zaterdag was, ik zal het meteen verbeteren.
Een auto thema is ook erg leuk, maar ik denk dat het vakantie thema nu wat beter past. Vanwege de schoolvakantie enzo, ach we checken het wel.
Verwijderd
kan toch ook allebei?Op maandag 24 juni 2002 19:16 schreef Garfield het volgende:
Oeps foutje
Ik dacht dat de 30e op een zaterdag was, ik zal het meteen verbeteren.
Een auto thema is ook erg leuk, maar ik denk dat het vakantie thema nu wat beter past. Vanwege de schoolvakantie enzo, ach we checken het wel.
w00t
Verwijderd
hmmja, na de finale gebeuren er altijd ook nog leuke dingen, dus een paar dagen napraten lijkt me wel erg handig eigenlijkOp maandag 24 juni 2002 19:29 schreef Robbie007 het volgende:
Oke , we weten het, zondag is het finale, ik wist dat ook daarom staat er in de topic titel: Maandag; Vakantie Thema forum?