Ik kan mijn monitor niet instellen

Pagina: 1
Acties:

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 13:08

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ik heb de nieuwste detonator drivers op mijn pc geinstalleerd maar ik kan nu mijn monitor niet meer instellen en die staat nu op default modus, ik krijg de refresh niet hoger dan 85hz en die moet op 100 hz kunnen. De monitor staat ook niet meer in apparaatbeheer.

Ik heb Windows XP en een GeforceDDR van elsa, met andere detonators deed die dat ook soms.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Monitor driver opnieuw installeren lijkt mij :)

Verwijderd

Er staat dacht ik ook ergens zo'n select boxje die standaard aangevinkt staat met daarin 'Hide modes that this monitor cannot display' als je die uitzet kan je hem wel op 100hz zetten hopen dat je monitor het aankan :o

wel vaag dat je monitor opeens helemaal pleite is...

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 18:26 schreef Thermo-METER het volgende:
Er staat dacht ik ook ergens zo'n select boxje die standaard aangevinkt staat met daarin 'Hide modes that this monitor cannot display' als je die uitzet kan je hem wel op 100hz zetten hopen dat je monitor het aankan :o

wel vaag dat je monitor opeens helemaal pleite is...
Inderdaad bij mij heet het hide modes that the monitor cannot display
dit is te vinden in de instellingen van de videokaart waar ook de vernieuwingsfrequentie staat

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Nee, dat vinkje kan ik niet eens aanvinken.... echt raar en ook niet change monitor (die staan allemaal licht aangegeven)

Verwijderd

heb je wel administrator rechten of niet? probeer eens als administrator in te loggen, lijkt me vaag dat je niks van de monitor kan wijzigen...

maybe een policy :?

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ik ben sowieso ingelogd als admin dus dat is ut ook nie :'(

Verwijderd

hmmm opnieuw installeren dan maar?? :7
Pagina: 1