Toon posts:

hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik hotmail opstart kan ik wat rpen dat weten jullie maar als ik dan type dan gaat opeens het dingertje dat aageeft waar je tyopt naar aan en dus niet ui de berichtbalk.
dat is zeer iriitant. ziot er nu een k*****r (zelf in te vullen nationaliteit) in me pc te kloten?
heb wel grokster maar dat staat uit en MSN is ook gedisabled.
ben tenminstye niet ingelogd.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want als het zo doorgaat heb ik vanavond een nieuw toetsenbord nodig.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-01 19:47
Haal eerst diep adem..

tel tot 10

en typ je vraag opnieuwd in het nederlands :)

:+

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 12:18
1. Hoort hier niet.
2. Kan je wat duidelijker zijn en meer info geven?

Verwijderd

is dat wetenschap :?

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar dit leek me het geschikte forum maar het zal wel verplaats worden en nmen wil dar ik het beter type.

ik start dus internet op en ga naar hotmail daar log ik in en dan klik ik op "compose" of op "opstellen" dan klik ik in het vak waar je je bericht gaat typen maar soms staat daar al een cursor. dan ga ik dus typen en als ik dan wat type dan gaat mijn cursor naar de adresbalk van hotmail en type ik daar verder.

hoe kan dit. heb het meerdere keren achter elkaar. ik kan dan weer terug gaan naar het berichtvenster en dan verder typen maar dan gebeurd het na een tijdje weer.
als ik gewoon het browservenster kil dus op kruisje druk en opnieuw inlog bij hotmail heb ik hetzelfde. hoe kan dit. zit er iemand op me pc te kloten , is hetc een virus, of is het hotmail met de nieuwste Microzuigt patch?
ik wil graag antwoord hebben want ik pleur het toetsenbord echt door het raam.
en ik stur dfaarcoor wel hotmail support een bericht,.
mqar dat moet in het enegls en dan tiept het zo kut als het in de adresbalk gebeurd.
daar past zo weinig in.

en voor ik het vergeet ik heb MSN icoontje naast me klok maar wel met een kruis er naast en ik ben dus niet ingelogd mar heb het wel geinstalleerd en ik heb ook grokster geinstalleerd maar gewoon een icoontje op me desktop en het is niet geactiveerd.

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Dat kan niet. De activeX die zorgt dat je opgemaakte mailtjes kunt sturen eist de focus op zodra het geladen is.
En ik denk niet dat ze die zomaar gaan aanpassen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 18:12 schreef WOmBaT het volgende:
Dat kan niet. De activeX die zorgt dat je opgemaakte mailtjes kunt sturen eist de focus op zodra het geladen is.
En ik denk niet dat ze die zomaar gaan aanpassen :)
zou de activeX niet goed kunnen zijn want een gast op Fok! had ook iets met de active X mar volgens mij was dat met en spelcomputer naar een pc dorlinken of zo.

Verwijderd

Topicstarter
en waar blijgt het modje nou dat het topic verplaatst?
modjes zijn net zoals de politie: als je ze nodig heb zijn ze er niet en als je ze niet moet hebben komen ze je dag verpesten door je mailbo te vervuilen.

Verwijderd

Topicstarter
ik open opstellen en ik druk op capslock om h het uit te zetten en me cursor vliegt naar de adresbalk.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42
Dat is normaal als je HTML-codes aan hebt staan. Dan moet je eest ff w88 tot de hTML-balk is ingeladen.... :Z

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op maandag 24 juni 2002 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
en waar blijgt het modje nou dat het topic verplaatst?
modjes zijn net zoals de politie: als je ze nodig heb zijn ze er niet en als je ze niet moet hebben komen ze je dag verpesten door je mailbo te vervuilen.
Mensen hier hebben ook een social life en aan je posthistory te zien kun jij hier weinig over zeggen :)

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Als dit wetenschap en levensbeschouwing is, dan ben ik admin op GoT. Dit draadje hoort hier inderdaad (dank Wombat voor de melding) absoluut niet thuis. Slotje dus.

edit:

Ik ga je topic ook niet moven - doe eerst maar je best een post te typen die niet als buitenlandse taal overkomt. Ik ga andere mods van andere fora hier niet mee vermoeien. Je vraag is oprecht, maar hij hoort a) niet hier en b) doe je best er een wat netter (=beter nederlands) geheel te van te brouwen. Succes. Post in een ander forum maar een nieuw topic over dit onderwerp indien je nog steeds niet weet wat je eraan kunt doen. Ik denk echter dat je probleem niet echt als probleem ervaren gaat worden.

Check de policy als je wilt weten wat dan wel mag. Je kunt mailen naar wlmods@tweakers.net als je het niet eens bent met dit besluit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.