Toon posts:

Ulio Prudencia zit met meerdere ID's in modsysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de thread onder 'Dell met AMD Inside voor kerst?' wordt gewag gemaakt van de meerdere identiteiten van Ulio Prudencia op T.net.

Dat dit (meerdere nicks) op GoT gebeurt is niet zo'n punt, maar op Tnet zou dat niet mogen kunnen, ivm moderatiesysteem. Ulio heeft voor zover bekend op Tnet de volgende identiteiten:

1) Ulio
2) Beter Weter!
3) Mr Luv
4) ? wie het weet mag het zeggen

Het is niet de eerste keer dat die Ulio voor strubbels op Tnet zorgt en waarschijnlijk ook niet de laatste keer. IPV dat-ie eens een waarschuwing of ban krijgt, vermenigvuldigt dit probleemgeval zich stiekum. Het is niet uitgesloten dat-ie zijn reacties omhoog zit te modden en/of anderen waar-ie ruzie mee heeft gehad omlaag te modden, of zal gaan doen, wanneer die identiteiten voldoende modpoiints verzameld hebben. Staan 'wij' dat toe?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:49

Exterazzo

Qeasy

En deze nick?

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Als je op deze fake nick van mij doelt: die heb ik tijdelijk op GoT, is ironisch bedoelt naar Ulio toe. Als je wilt weten waarom? Daarvoor moet je maar eens een search doen op GoT naar Ulio/UlioMan. Dan zul je begrijpen waarom. Bereidt je wel voor op een onverteerbare reeks van berichten van dat figuur, waar de honden geen brood van lusten en geen slager worst van kan maken. Dus zeg niet dat ik je niet van tevoren gewaarschuwd heb!;)

Mijn point is; op Got kan-ie in feite weinig kwaad (hoewel menigeen er wel regelmatig 'kwaad' om wordt), maar om in het mod-systeem te duiken met meerdere nicks/IP's is wel ff wat anders.

Verwijderd

Ik heb gisteren ook gereageerd op dit bericht (zij het in een andere draad), als het inderdaad zo is (ik kan dat moelijk bewijzen maar heb wel mijn twijfels) dan ben ik het er mee eens.

Binnen GoT is het hooguit zwaar irritant, maar niet schadelijk op welke manier dan ook.
Iemand met meerdere ID's op T.Net vind ik ook niet kunnen en mogen, dan kan iedereen zichzelf beoordelen en dan wordt het een rommeltje (sta je op -3, maak dan 5 nieuwe nicks en beoordeel jezelf op +2).

Ja, ik weet het, dat je ook mede-modders hebt, maar de democratie op een dergelijke wijze manupileren is uit de boze, zo simpel is het IMHO.

Maar ja, ga er maar aanzitten (als een Adje dat al zou willen) om ea. hard te maken, kzou niet weten hoe.

Is Femme al op de hoogte van dit gebeuren?

/me heeft voldoende aan zichzelf...

Verwijderd

mensen gaan wel heel errug ver om populair te zijn :r :r
maarja dat hoort erbij toch met zo'n community >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Dit soort praktijken moeten hard aangepakt worden.

:p

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1