is er een maximum aantal volt dat de standaard baybus schakelaartjes kunnen hebben..? of maakt het niet uit
hij is ge kema-keurt @ 1000v d8 ik 
dus dat zit wel snor
@ 220V vaak 5A ofzow (1100W)
dus dat zit wel snor
@ 220V vaak 5A ofzow (1100W)
staat erop als t goed is
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Zo'n standaard schakelaartje kan best veel hebben. Zonder al te veel problemen kan je er 24V opzetten.
Je kan er zelfs een spanning opzetten van 10kV, je moet alleen je stroom (wat zeg maar de vervelende factor is) zeer beperkt houden.
Meestal staat er ook op de schakelaar hoeveel erdoorheen kan.
Je kan er zelfs een spanning opzetten van 10kV, je moet alleen je stroom (wat zeg maar de vervelende factor is) zeer beperkt houden.
Meestal staat er ook op de schakelaar hoeveel erdoorheen kan.
ff kijken
op mijn staat
3A/250V AC
6A/125V AC
op mijn staat
3A/250V AC
6A/125V AC
Verwijderd
Als het laagspanning schakelaartjes zijn zou ik gewoon oppassen. De normale voltages (5, 12, 24V) kan ie wel hebben, maar boven de 30V zou ik gaan oppassen. Zeker als er redelijke stroompjes doorheen lopen >1A
jahwel, juist wel: 3 A 230 v....Op maandag 24 juni 2002 17:13 schreef AAC het volgende:
hij kan dus zeker niet stroom uit stopcontact hebben???
ik heb er 2 waar gewoon netspanning op staat, en dat is geen probleem. ik weet natuurlijk niet of ie ook krachtstroom aan kan... maar dat zul je toch wel niet hebben
dude... wait... what...
Verwijderd
Mijnte doen 6A ~250V
250x6 1500 watt. Halleluja het lijkt me stug dat ie dat trekt, maar ehh het staat erop.
250x6 1500 watt. Halleluja het lijkt me stug dat ie dat trekt, maar ehh het staat erop.
Pagina: 1